مدیرعامل « پرداخت » تغییر کرد + مهم ترین برنامه ها

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی نشان می دهد ، شهریار خلیلی که از مرداد 97 مدیرعامل به‌پرداخت ملت شده بود بعد از مجمع سالانه اخیر و با تصمیم هیات مدیره ، تغییر کرد و به جای محمدرضا نمازی سکاندار این شرکت 145 میلیارد تومانی شده است.

براساس  این گزارش، علی حکیم‌جوادی مدیرعامل هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا در مراسم و تودیع معارفه مدیران سابق و جدید "پرداخت" اعلام کرد: ایام پس از برگزاری مجمع سالانه ، بهترین موسم تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت‌ها و آغاز سکان‌داری مدیران جدید است .

برچسب‌ها

مدیرعامل « حسینا » عوض شد| برنامه ها

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، با تصمیم هیات مدیره و کناره گیری مجتبی دلگشایی ، فرخ طراح زادگان سکاندار شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا شد. طراح زادگان با مدرک دکترای مهندسی صنایع و مطالعات راهبردی ، پیش از این نائب رئیس هیات مدیره شرکت گلف اجنسی بود.

تصمیمات مجمع فوق العاده بانک دی | مدیرعامل « دی » تغییر می کند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس پرس، تغییر و تحولات در مدیریت بانک ها نشان از تغییر مدیرعامل بانک دی پس از 2.5 سال و جایگزینی عضو هیات مدیره بانک ملی دارد.

مجمع عادی بطور فوق العاده بانک دی با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره و حضور 73 درصدی سهامداران در  هتل المپیک برگزار و با رای اکثریت سهامداران، برات کریمی که پیش از این عضو هیات مدیره بانک ملی بود به عنوان مدیرعامل جدید این بانک فرابورسی انتخاب شد.

ماجرای عزل دو مدیر بورسی| چرا این خبر پُرسروصدا بود؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و شرکت‌های زیرمجموعه روزهای پرخبری را پشت سرگذاشتند. چندین و چند تغییر در تیم مدیریتی هلدینگ‌ و شرکت‌های زیرمجموعه طی این روزها رخ داد که شائبه‌های زیادی را برای همگان ایجاد کرده است.

شایعه ها به حقیقت پیوست| بالاخره مدیرعامل «وبانک » تغییر کرد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بیدارنامه، مهدی سدیدی با ۱۶ سال سابقه کارشناسی و مدیریت در بنگاه های اقتصادی و بازارهای مالی از بدنه گروه توسعه ملی  و معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه در آذر ماه سال گذشته سکان ریاست سرمایه گذاری توسعه ملی را در دست گرفت. در دوران ریاست سدیدی رکورد تولید و فروش در زیرمجموعه‌های این شرکت شکسته شد و سود مناسبی برای سهامدران این شرکت‌ها به وجود آمد.

سرپرست جدید « شفارا »| تغییرات سهامداری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از پتروتحلیل، با حکم مدیر عامل پتروشیمی فناوران به عنوان سهامدار مدیریتی پتروشیمی فارابی، محمود فخرایی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

از دید برخی ناظران پتروشيمي فارابي با داشتن مزيت هايي همچون مخازن روي آب و نزديكي به خور موسي، بيش از تغييرات مديريتي نيازمند واگذاري سهام و جذب سرمايه گذار براي پرداخت بدهي هايش دارد.

مدیران جدید در دو زیر مجموعه « خساپا »

Submitted by admin on

سایپا نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور احکامی جداگانه علی شیخ‌زاده را با حفظ سمت قائم مقامی تولید گروه سایپا، به‌عنوان مدیرعامل پارس‌خودرو و ناصر آقامحمدی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن منصوب کرد تا تقویت تیم مدیران سایپا ادامه پیدا کند.

مدیرعامل گل‌گهر عوض شد

Submitted by admin on

دنیای بورس: روز گذشته در محل ایمیدرو، با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو معاون معدنی وزیر صمت و هیات‌مدیره گل‌گهر از ناصر تقی‌زاده برای تلاش‌های انجام شده در ۴ سال گذشته تقدیر و به‌جای وی جمشید ملارحمان به سمت مدیرعاملی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر معرفی شد.

برچسب‌ها

تغییر مدیرعامل « فملی »

Submitted by admin on

دنیای بورس: آخرین تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی حکایت از آن دارد محمدرضا بنی اسدی راد که از 14 اسفند سال 96 عهده دار پست مدیرعاملی ملی مس بود برکنار و بجای وی اردشیر سعد محمدی جایگزین وی شده است.

برچسب‌ها

مدیرعامل سایپا عوض شد

Submitted by admin on

شاتا: با تصمیم اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل این شرکت و جانشین محمدرضا سروش شد. او دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است.

برچسب‌ها

Subscribe to تغییر مدیرعامل