مقایسه بورس و بازار ارزهای دیجیتال / کدام برای ایرانی ها بهتر است؟

Submitted by honarkar on

رپرتاژ آگهی: این مقاله به مقایسه این دو بازار از جنبه‌های مختلف مانند میزان ریسک، پتانسیل سوددهی، تنوع سرمایه‌گذاری و نقدشوندگی می‌پردازد تا به سرمایه‌گذاران ایرانی کمک کند بهترین تصمیم را برای سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

ETF به مذاق بیت‌کوین خوش نیامد

Submitted by karkhane on

قیمت بیت‌کوین پس از تأیید صندوق‌های قابل معامله این ارز دیجیتال در روز چهارشنبه ۲۰ دی، تنها طی دو روز با افت 6/8 درصدی مواجه شد.

به نوشته کوین تلگراف، این افت قیمت در حالی رخ داده که قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 90 روز منتهی به عرضه صندوق قابل معامله بیت‌کوین یا همان ETF بیت‌کوین، با رشد 75 درصدی همراه شده بود.

تله برای قیمت بیت‌کوین/ قیمت طلا دلخوش شد

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات دیروز با افزایش قیمت به بالاترین حد خود در دو هفته گذشته رسید.

چرا بیت کوین پرواز کرد؟/ عروسی به کوچه طلا رسید

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در روزی که گذشت بیت کوین به صحبت های روز پنج شنبه جرم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا واکنش نشان داد و بیش از ۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

 

رئیس فدرال  گفت قصد ندارد ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کند ، اما گفت که استیبل کوین ها نیاز به نظارت بیشتری دارند.

سرکوب قیمت طلا/آینده بیت‌کوین پس از یک بیانیه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات بعد از ظهر روز چهارشنبه آمریکا پایین و نزدیک به پایین ترین سطح روزانه خود رسید.

این گزارش را حتما دارندگان بیت کوین بخوانند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: بیت‌کوین که روز جمعه گذشته در ادامه سقوط پرسرعت خود به زیر مرز ۳۰ هزار دلاری نیز رسیده بود، در روزهای گذشته تا حدودی توانست جایگاه خود را در بالای این مرز مستحکم کند. سقوط ۹/ ۱۰ درصدی ارزش بیت‌کوین در هفته گذشته بدترین عملکرد بزرگ‌ترین رمز ارز جهان از ماه آگوست سال گذشته بود.

قابل توجه بیت کوینی ها | استاند‌ارد‌ جد‌ید‌ برای استخراج رمز ارز

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، تسنیم نوشت: مد‌یرکل د‌فتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو، از بررسی و تصویب استاند‌ارد‌ کیفیت توان الکتریکی د‌ستگاه‌های استخراج رمز ارز د‌ر نشست کمیته تصویب استاند‌ارد‌های صنعت برق ایران خبر د‌اد‌.

Subscribe to بیت کوین