افزایش سرمایه های امروز را بشناسید

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس»، مهمترین افزایش سرمایه ها اعلام شد: 

مهم برای افق | گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 3,000,000,000,000 ریال به مبلغ 15,000,000,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ 1399/11/06 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

توافق « قشرین » با شهرداری مشهد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، براساس این صورتجلسه مفاد تفاهم نامه شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان و شهرداری مشهد به تصویب کمیته فنی کمیسیون ماده 5 رسیده است.

طبق روال قانونی و تفاهم نامه فیمابین در این مرحله می بایست سهم طرفین توسط تیم کارشناسان رسمی ذیل توافق، کارشناسی و صلح نامه تنظیم گردیده، مصوبه کمیسیون ماده 5 اخذ گردد. از آنجا که محاسبه تأثیرات ریالی منوط به قیمت گذاریهای کارشناسی و عقد صلح نامه می باشد، این شفاف سازی جهت اطلاع عموم سهامداران ایفاد می گردد. 

افزایش قیمت شکر قانونی است؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش قیمت مرغ و شکر غیرقانونی است و نرخ این کالاها به‌طور حتم به قیمت قبل باز خواهد گشت.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش افزود: اگر تا دو روز آینده قیمت‌ها به روال قبل برنگردد، بدون شک ورود خواهیم کرد. وی بیان‌ کرد: علاوه‌بر اینکه در بازار جمع‌آوری این کالاها رخ نمی‌دهد، از ذخایر نیز استفاده خواهیم کرد تا قیمت را پایین بیاوریم.

تغییرات یکساله قیمت شکر و قیمت روغن | چه خبر از بازار شکر و بازار روغن؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت شکر ۴ روز پس از آزادسازی قیمت با بخشنامه‌ای دوباره مشمول نرخ‌گذاری دولتی شد و روغن هم همچنان در این لیست قرار دارد.

پاسخ « قثابت » به شایعات بورسی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بازگشايي نماد قند بيستون به استحضار می رساند پيرو اخبار و شايعه هاي مطرح پيرامون بازگشايي نماد قند بيستون و آثار مثبت آن روي سهم به پيوست گزارش وضعيت بازگشايي نماد قند بيستون که توسط شرکت مربوطه اعلام شده عينآ منعکس و در اختيار سهامداران قرار مي گيرد.
 

« قجام » چه گزارشی امروز نوشت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، فرآورده های غذایی و قند تربت جام اعلام کرد: علت این طبقه بندی عدم ارائه صورتهای مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 99/03/31 و دوره سه ماهه 1399 که بدلیل محدودیهای ناشی از گسترش ویروس کرونا و محدودیتهای تردد بین شهری و عدم امکان حضور تمامی پرسنل و همچنین حسابرسان در شرکت بوده است . شرکت ضمن پیگیری رفع مشکلات یادشده مواردی را در دست اقدام دارد که بشرح نامه پیوست جهت استحضار سهامداران بحضور ایفاد میگیردد

اخبار مهمی که در بازار شکر وجود دارد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: از آغاز امسال عرضه شکر کاهش یافت و موجب افزایش قیمت آن شد. اما پس از مدتی قیمت این کالا ثابت ماند.

به گفته فعالان در تابستان به سبب عدم ترخیص به موقع شکرهای خام وارداتی و همین‌طور تاخیر در برداشت نیشکر جنوب، عرضه به بازار با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شد و همین امر شکر را از کیلویی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در ابتدای سال به ۱۰ هزار تومان در انتهای تابستان رساند که از آن زمان بدون تغییر مانده اما مشکل توزیع همچنان حل نشده است.

تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار برای شکر

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، شاتا نوشت: ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نسبت به تکمیل ذخایر راهبردی شکر اقدام کند. این تصمیم در راستای ضرورت تامین شکر مورد نیاز کشور برای تامین سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ اتخاذ شده است.

برچسب‌ها

5 افزایش سرمایه جدیدی که آمدند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد به نقل از کدال نوشت: برنامه افزایش سرمایه به وسپه، غویتا و وپتایر رسید و افزایش سرمایه شرکت قند هکمتان در مرحله کارشناسی است.

وسپه

شرکت سرمایه‌گذاری سپه با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰برنامه افزایش سرمایه ۷۹ درصدی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته تصویب کرد. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت ۶۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

تغییرات یکساله قیمت گوجه فرنگی + نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، نمودار قیمتی امروز بازارچه به گوجه‌فرنگی اختصاص دارد. این قلم خوش‌رنگ از صیفی‌جات در دی سال گذشته کیلویی ۸هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد و تا انتهای سال ۹۸ با ۲ هزار تومان کاهش به ۶ هزار تومان رسید.

گوجه‌فرنگی در فروردین امسال به ۶ هزارتومان برگشت و تا تابستان به ۳هزار تومان هم رسید. اما بعد از شهریور سیر صعودی را شروع کرد و به سرعت تا ۱۷ هزار تومان بالا رفت. دلیل افزایش قیمت این صیفی صادرات بی‌رویه توسط دلالان میوه بود.

Subscribe to شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی