پیش شرط جدید در اخذ پایانه های فروشگاهی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بانک مرکزی ، مدیر عامل شاپرک در گفت‌وگو با «رادیو اقتصاد» به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص اجرای ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان پرداخت. کاظم دهقان اظهار کرد : «طبق قانون مصوب سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی، از دی‌ماه سال جاری مقرر است تمام ابزارهای پذیرش در حوزه پرداخت کشور با داشتن پرونده مالیاتی به فعالیت خود ادامه دهند.»

کدام شرکت 80 درصد کنتور برق ایران را تامین میکند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: در سال گذشته برای اولین بار کنتورهای بازار برق و مدیریت شبکه با یک‌پنجم قیمت و باکیفیت بالاتر نسبت به مشابه خارجی در ایران تولید کردیم که گامی بزرگ در راستای جهش تولید در کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت الکترونیک افزار آزما با اعلام خبر فوق و با اشاره به تامین ۸۰ درصد کنتور موردنیاز صنعت برق کشور افزود: طی سال جاری کنتورهای بازار برق و مدیریت شبکه برق برای اولین بار در کشور توسط این شرکت ساخته ‌شده است.

برچسب‌ها

خبر خوش استاندار قزوین برای « آکنتور »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ایرنا نوشت: استاندار قزوین گفت: با پیگیری صورت گرفته و مساعدت‌ نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران شرکت کنتورسازی تامین و جهت پرداخت به حساب سپرده دادگستری شهرستان البرز واریز شد.

مجوز صادرات محصولات پزشکی صادر شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، رئیس جمهور اعلام کرد: هیچ بیماری در ایران برای تخت مراقب ویژه منتظر نمی‌ماند. به گفته حسن روحانی خیلی مهم است که در طول دو ماه از شرایط نیازمندی به برخی محصولات پزشکی حالا به وضعیتی برسیم که برخی از کالاهای پزشکی را صادر کنیم.  به وزارت صمت این اجازه داده شده که کارخانه‌هایی که تولید مازاد دارند آن را صادر کنند.

ابلاغ قانون پایانه‌های فروشگاهی

Submitted by admin on

پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت: حسن روحانی رئیس‌جمهور قانون «پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان» را پس از تصویب در جلسه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و تایید از سوی شورای نگهبان در تاریخ یکم آبان برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

تفاهم جدید برای نصب صندوق مکانیزه فروش

Submitted by admin on

تسنیم: مجتبی صفایی در این خصوص اظهار کرد: بحث شفافیت مالی همواره مورد استقبال اتاق اصناف بوده است، در بحث نظارت‌ها و نصب صندوق‌های مکانیزه فروش، کارهایی انجام شد ولی جمع‌بندی نهایی در این خصوص اتخاذ نشد و قانون نیز در حال طی مسیر متعارف خود قرار داشت؛ در نهایت با توجه به نهایی شدن تدوین قانون و تایید شورای نگهبان، اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی در این زمینه به یک تفاهم رسیدند.

الزام فروشندگان طلا به استفاده از صندوق مکانیزه فروش

Submitted by admin on

ایبِنا: الیاس حضرتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم قانون مالیات ارزش افزوده را اواخر مرداد در صحن علنی مجلس به رای بگذاریم، اظهار کرد: ۱۰ سال است که قانون مالیات ارزش افزوده در کشور اجرا شده و پیش از ایران هم در ۱۷۰ کشور دنیا در حال اجرا بوده است، اما به‌دلیل اینکه این قانون یکی از قوانین پیچیده مالیاتی است باید توجه کرد که در اکثر کشورهایی که اجرا شده با چالش‌هایی هم روبه‌رو بوده است.

نمایندگی‌های بیمه مکلف به نصب سامانه صندوق فروش

Submitted by admin on

سازمان امور مالیاتی: در بخشنامه سازمان امور مالیاتی در این زمینه آمده است: مطابق بخشنامه شماره ۷۱/۹۳/۲۰۰ مورخ سی ام شهریورماه ۱۳۹۳، «نمایندگی های فروش شرکت‌ها و موسسه‌های تجاری و صنعتی اعم از داخلی و خارجی» موضوع بند (۹) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سوم اسفندماه ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی مکلف به نصب و راه‌اندازی صندوق فروش هستند.

آیین نامه استفاده از سامانه صندوق مکانیزه فروش

Submitted by admin on

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت: در جلسه امروز بعدازظهر هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهور، آیین نامه مذکور با اهدافی همچون استفاده حداکثری از خدمات موجود در بخش خصوصی به منظور تأمین شبکه و استقرار اطلاعات و زیرساخت های صندوق مکانیزه فروش تهیه و تصویب شد.

بازگشایی « آکنتور » کی انجام می‌شود؟

Submitted by admin on

ایبنا: علی صحرایی گفت: اولویت بازار سرمایه این است که توقف نمادهای بسته در بورس در پایین ترین سطح قرار داشته باشد، اما باز شدن هر نماد به همکاری ناشران وابسته است تا حداقل اطلاعاتی که قانون مشخص کرده را به بازار ارائه کند تا نمادها بازگشایی شود، اما برخی از نماها همانند نمادهای بانکی تحت تاثیر سیاست‌های حاکمیتی است.

Subscribe to ابزارپزشکی، اپتیکی و اندازه‌گیری