تنها راهحل بازگشایی نماد «وبصادر»
شاپور محمدی در نشست اتاق ایران با اعلام اینکه توقف نمادها را محدود میکنیم، تاکید کرده به شرکتهایی که اطلاعات ارایه نمیدهند، تذکر داده و در کمیته تخلفات به عدم گزارشها و همچنین گزارشهای مخدوش با دقت رسیدگی میشود. این در حالی است که در تعاملات سازمان بورس و اوراق بهادار با دولت و مجلس هم تلاش شده مطالبات شرکتهای بورسی در اولویت قرار داده و بنیه شرکتهای بورسی تقویت شود. وی در خصوص اسناد خزانه اسلامی و اوراق بدهی هم گفت: به رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کردهایم که سازمان بورس و اوراق بهادار موافق عرضه اوراق بدهی خارج از ظرفیت بازار سرمایه نیست.
- Read more about تنها راهحل بازگشایی نماد «وبصادر»
- Log in to post comments
