خبر مهم: رتبه بندی فرابورسی ها در بازار پایه
به گزارش «دنیای بورس» به نقل از فرابورس، زهرا زارع، مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه گفته است:
شرکتهای بازار پایه 2 بار در سال و صرفا از لحاظ اطلاعاتی که منتشر میکنند و به موقع بودن آن طبقهبندی میشوند. (یکبار پایان مردادماه و یکبار هم پایان دیماه)
از سال 1396 طبقهبندی شرکتهای بازار پایه در حال انجام است و تاکنون بیش از 8 بار این رتبهبندی انجام شده و معیارهای آن تغییر نکرده است.
- Read more about خبر مهم: رتبه بندی فرابورسی ها در بازار پایه
- Log in to post comments