گزارش مهم: بانک های بورسی چقدر وام دادند + دلیل
به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: بانکها در ۹ ماه اول امسال ۱۲۲۰ هزارمیلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردهاند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریبا دوبرابر شده است.
نکته قابلتوجه اینکه بانک مرکزی علل افزایش تسهیلات را «تسهیلات پرداختی به اقشار آسیبدیده از شیوع کرونا»، «تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران» و «افزایش تسهیلات پرداختی به شرکتهای کارگزاری فعال در بازار سرمایه» عنوان کرده است.