تغییرات یکساله قیمت پنیر + نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: نمودار قیمتی امروز بازارچه به پنیر پاستوریزه اختصاص دارد. پنیر پاستوریزه ۵۰۰ گرمی در بهمن سال گذشته ۱۰ هزار تومان فروخته شد و تا انتهای سال ۹۸ به ۱۱ هزار تومان رسید.

قیمت این قلم از میز صبحانه ایرانیان در آغاز سال ۹۹ بدون تغییر ماند اما در تابستان ۱۴ هزار تومان فروخته شد. افزایش نرخ پایه شیر خام و همین‌طور هزینه‌های بسته‌بندی باعث شد هزینه‌های تمام شده این کالا بالا برود.

قابل توجه شرکت های بورسی | روغن مورد نیاز تامین شد؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از شاتا، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: روغن مورد نیاز کشور تا پایان مردادماه سال آینده خریداری و تامین شده و در حال ورود به کشور است و در بنادر هم وجود دارد.

یزدان سیف درخصوص وضعیت بازار روغن تصریح کرد: از ابتدای امسال حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن خام در اختیار کارخانه‌های روغن نباتی کشور قرار داده و تولید شده است.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته مصرف روغن در کشور به‌طور متوسط حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال است، گفت: بنابراین در ۱۰ ماه گذشته حتی بیشتر از نیاز کشور، تولید و توزیع روغن داشتیم.

روغن خوراکی وارداتی با چه ارزی تامین میشود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از وزارت صمت، شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور شفاف‌سازی در توزیع روغن وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه‌ توزیع خانوار بدون محدودیت عرضه می‌شود.

در شرایط فعلی در بورس به چه نیازمندیم + پاسخ عضو شورای عالی بورس

Submitted by admin on

دنیای بورس | از دید شاهین چراغی، عضو شورای عالی بورس در شرایط پس از انتخاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ما نیازمند چه چیزی هستیم.

گره صنایع لبنی بورسی در چیست

Submitted by admin on
  • سودا سهیلی‌فر | پژوهشگر مدیریت صنعتی و کارشناس صنایع لبنی

در حال‌حاضر مشکل اصلی واحدهای صنعت لبنیات چیست؟

قیمت‌گذاری دستوری. کنترل قیمت‌ها از جانب دولت بدون در نظر گرفتن هزینه‌های شیر‌خام و بسته‌بندی و به‌طور کلی هزینه‌های تولید، تاثیر مخربی بر جذابیت سرمایه‌گذاری صنعت لبنیات ایران داشته است.

برچسب‌ها

نمودار یکساله قیمت شیر پاستوریزه + نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: نمودار قیمتی امروز بازارچه به شیر پاستوریزه اختصاص دارد. شیر پاستوریزه در بهمن سال گذشته لیتری ۶ هزار تومان فروخته شد و تا انتهای سال ۹۸ بدون تغییر ماند. با لیتری ۸ هزار تومان امسال را شروع کرد و تا انتهای تابستان به لیتری ۱۰ هزار تومان رسید.

در تابستان مشکل تامین خوراک دام حاد شد و بسیاری از تولیدکنندگان از خوراک سنتی دام استفاده می‌کردند. با اینکه تمامی نهاده‌های دامی با ارز دولتی وارد شده‌اند، اما بیشتر از نصف آن در بازار آزاد گاهی با ۳ برابر قیمت فروخته می‌شد.

سه افزایش سرمایه امروز آمد

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس»،  تازه ترین افزایش سرمایه ها اعلام شد:

وبانک به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ثبت افزايش سرمايه وبانک به استحضار می رساند ثبت افزايش سرمايه جاري در دست اقدام مي باشد.

افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی شبهرن مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

تغییرات یکساله قیمت شکر و قیمت روغن | چه خبر از بازار شکر و بازار روغن؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت شکر ۴ روز پس از آزادسازی قیمت با بخشنامه‌ای دوباره مشمول نرخ‌گذاری دولتی شد و روغن هم همچنان در این لیست قرار دارد.

افزایش نرخ « غویتا » تایید شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، ویتانا اعلام کرد: با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت، جدول تغییر قیمت برخی از محصولات که مجوز افزایش قیمت آنها از انجمن شیرینی و شکلات اخذ گردیده

Subscribe to مواد و محصولات دارویی
تازه ترین اخبار