مذاکره با «پروتون»

 معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با رد تعطیلی فعالیت زاگرس خودرو و استفاده توسط سایپا و پارس خودرو، از مذاکره با «پروتون» برای تولید خودروی جدید خبر داد.

فارس: محسن صالحی‌نیا در واکنش به بحث‌های مطرح شده مبنی بر تعطیلی کارخانه زاگرس خودرو بروجرد می‌گوید: این کارخانه در حال حاضر فعال است و خدمات بدنه و رنگ برای محصول‌های سایپا و پارس خودرو ارائه می‌دهد. در سال‌های گذشته محصول‌های پروتون مالزی در کارخانه زاگرس خودرو تولید می‌شد اما از سال 87 به بعد تولید این محصول‌ها در زاگرس خودرو متوقف شد. صالحی‌نیا عنوان کرد: برای فعال نگه داشتن این کارخانه، ارائه خدمات بدنه و رنگ برای شرکت پارس خودرو به زاگرس خودرو سپرده شد و در حال حاضر نیز این کار ادامه دارد.

مذاکره با پروتون

صالحی‌نیا با بیان اینکه هم اکنون مذاکره‌هایی با چند شرکت مختلف خارجی از جمله پروتون برای تولید محصول مشترک با زاگرس خودرو در حال انجام است گفت: سال گذشته شرکت زاگرس خودرو به شرکت عظیم خودرو واگذار شد. مذاکره بین مدیران این شرکت با طرف‌های خارجی در حال انجام است. به گفته وی احتمال دارد دوباره تولید محصولی از شرکت پروتون در کارخانه زاگرس خودرو آغاز شود

Submitted by admin on