تعدیل روند نزولی در خودرویی‌ها

11:57 - 1400/01/25
کاهش شتاب در روند نزول قیمتی در نمادهای این گروه در معاملات روز جاری قابل رصد است، امری که در روز گذشته نیز شاهد آن بودیم.

نمادهای این گروه در داد و ستدهای امروز شرایط بهتری را نسبت به دو روز گذشته سپری می‌کنند؛ موضوعی که در خبر روز گذشته «دنیای بورس» از این گروه نیز بدان اشاره شده بود. در این گروه «خودرو» افت قیمت کمتر از 2 درصدی را در حالی به خود دیده است که فشار فروش در این نماد در روزهای گذشته به مراتب بیشتر بود (افت بیش از 3 درصدی در روز گذشته و افت بیش از 4 درصدی در روز قبل از آن). «خزامیا» که شنبه این هفته افت نزدیک به 4 درصدی و روز گذشته افت بیش از یک درصدی را سپری کرده بود، در معاملات امروز رشد قیمت خود را دنبال می‌کند. شرایط مشابهی را در «خپارس» و «خگستر» نیز مشاهده می‌کنیم.

همچنین در نمادهای «خمحور»، «خچرخش» و «ختور» که روز قبل به رشد قیمت (در محدوده یک درصدی) دست یافتند، در خرید و فروش‌های امروز افزایش تقاضای محسوسی را نسبت به روز قبل به خود دیده تا رشد بیش از 4 درصدی را تا رسیدن به ساعت پایانی بازار تجربه کنند.

در سایر نمادهای این گروه نیز این چرخش روند قابل رصد است (از جمله «خساپا» و «خکاوه»).

در انتها اضافه می‌شود نماد «خاهن» که در روز گذشته نوسان قیمت 10 درصدی را به ثبت رساند و با صف خرید به انتهای بازار رسید، در معاملات روز جاری با رشد 5 درصدی صف خرید نزدیک به 5 میلیونی را به همراه دارد.