محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت با نظر ۷۰ هزار نفر معرفی شد

13:59 - 1400/01/21
طی نظرسنجی بیش از ۷۰ هزار کاربر سامانه‌های مختلف فروش سهام عدالت و ۸۳ کارشناس حوزه بورس، سامانه کیان به عنوان محبوب‌ترین سامانه شناخته شد.

 به گزارش «دنیای بورس»، طی نظرسنجی که هفته گذشته بصورت آنلاین از تعدادی کاربران سامانه‌های خرید و فروش سهام انجام شد، بیش از 73 درصد مخاطبان سامانه فروش سهام عدالت ، کیان را به عنوان بهترین سامانه‌ای که به این منظور راه‌اندازی شده، معرفی کردند.

در این نظرسنجی به جز انتخاب محبوب‌ترین سامانه، سوالات دیگری از جمله کدام سامانه را از لحاظ عملکرد به عنوان سریع‌ترین سامانه می‌شناسید؟  امکانات کدام سامانه بیشترین نیازهای شما را پاسخگو بوده است؟ و کدام سامانه از پشتیبانی بهتری برخوردار است؟ هم از مخاطبان پرسیده شده بود که در همه سوالات، سامانه کیان با اختلاف معناداری بالاتر از سایر سامانه‌ها قرار گرفت.

همچنین در این نظرسنجی از 83 نفر از کارشناسان حوزه بورس خواسته شد تا این سوالات را با ذکر دلایل پاسخ دهند. 68 نفر سامانه کیان را به عنوان بهترین سامانه برگزیدند که به معنای رضایت 82 درصدی آنها از این سامانه بود.

آزادسازی سهام عدالت که باعث شد طیف بسیار گسترده‌تری از مردم به استفاده از سامانه‌های فروش سهام روی بیاورند، بسیاری از نقاط ضعف سامانه‌ های کارگزاری‌های مختلف را نشان داد. این موضوع موجب سرخوردگی کاربران برخی از کارگزاری‌های بزرگ شده و سطح رضایت آنها از بخشی از این سامانه‌ها را به شدت کاسته است.

به نظر می‌رسد سامانه سهام عدالت کیان ( se.kian.trade ) توانسته با یک زیرساخت مناسب و قوی و پاسخگویی هوشمندانه به همه نیازهای مراجعین در بین بقیه سامانه‌ها از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار شود و به همین دلیل است که بیشترین تعداد مراجعین فروش سهام عدالت را نیز به خود اختصاص داده است.

سهامداران عدالت می‌توانند بصورت غیرحضوری و صرفا از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت را در دست گرفته و نسبت به فروش آن اقدام کنند. (برای مدیریت و فروش سهام عدالت روی سامانه کیان کلیک کنید)