وضعیت پرونده « شمواد » با « شصفها »

00:17 - 1400/01/18
پرونده مواد الیاف مصنوعی در خصوص طلب از پتروشیمی اصفهان همچنان درگیر و دار رای دیوان عدالت اداری است که همچنان نمی‌توان نتیجه نهایی را پیش‌بینی کرد.

عباسعلی پورسیدی عضو هیات مدیره مواد اولیه الیاف مصنوعی در آستانه بازگشایی نماد «شمواد» در خصوص طلب این مجموعه از پتروشیمی اصفهان بابت گرانفروشی در گفت‌وگو با «بورس پرس» عنوان کرد: دو پرونده با پتروشیمی اصفهان داریم که مواد اولیه ما پارازایلین را در 7 یا 8 سال گران فروختند.

به گفته پورسیدی این پرونده بین دو شرکت مطرح بوده و این در کش و قوس بین دو شرکت هست. ابتدا رای را به نفع شرکت گرفتیم ولی در تجدید نظر آن‌ها نقض کردند و حال با اعمال ماده 407 فعلی یا ماده 72 دیوان عدالت اداری دوباره رای را به نفع شرکت گرفتیم. این پرونده در کش و قوس بین ما و پتروشیمی اصفهان است و هر دو استدلال‌هایی داریم در حالی که آخرین صدور رای در اختیار تعزیزات است. طبیعتا غیرقابل پیش‌بینی است که در نهایت به چه نتیجه‌ای برسیم.

سهامدار 62 درصدی مواد الیاف مصنوعی پلی اکریل ایران با نماد «شپلی» است که از دوم بهمن در بازار پایه فرابورس باز و با رشد قیمت در حال معامله بوده و به گفته مسئولان مجموعه قرار است «شمواد» هم در آینده‌ایی نزدیک باز شود.