سهم «خزامیا» از تولید خودروهای تجاری

زامیاد توانست با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، علاوه بر اینکه جایگاه خود را در بین خودروسازان ارتقا دهد، با تولید بیش از 27 هزار دستگاه خودرو تجاری سهم 30 درصدی تولید خودروهای تجاری کشور را کسب کرد.

تولید خودرو

زامیاد در سال گذشته توانست با تولید بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو تجاری، ضمن افزایش ۱۸ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، سهم ۳۰ درصدی از تولید خودروهای تجاری کشور را بدست آورد. این افزایش تولید در شرایطی بدست آمد که رشد تولید کل خودروهای تجاری در کشور کمتر از ۹ درصد بوده و به گفته فریدون حمیدی؛ مدیرعامل زامیاد که در مجمع عادی سالانه صحبت می‌کرد، این مجموعه با وجود برخی موانع و مشکلات توانست برنامه‌های استراتژیک این شرکت خود را در تمامی حوزه‌ها از قبیل تولید و فروش پیاده سازی کند.

محصول‌‎های جدید

زامیاد در حوزه فروش با ارائه شرایط متنوع و منعطف برای خریداران محصول‎های زامیاد توانسته به رشد ۲۲ درصدی به لحاظ تعداد و رشد ۳۵ درصدی به لحاظ ریالی دست یابد. به گفته هیات مدیره زامیاد، این شرکت در سال جاری علاوه بر تولید وانت‌های زامیاد و پادرا، محصولات مسافری ون و مینی بوس، کامیون کشنده، باری، کمپرسی و کامیونت را هم به بازار عرضه می‌کند.

بدون سود تقسیمی

مجمع عمومی عادی سالیانه زامیاد با حضور مهدی جمالی؛ مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره زامیاد، حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس، نمایندگان سهامداران حقوقی و جمعی از سهام داران حقیقی در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. در پایان پس از ارائه گزارش‌ها از طرف حسابرس مستقل و بازرس قانونی و هیات مدیره، سهامداران صورت های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ را تصویب کردند. سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی و روزنامه رسمی جهت درج آگهی برای سال ۹۶ با اکثریت آرا تصویب شد.

Submitted by admin on