شروط بازگشایی «وبصادر»

16:49 - 1400/01/17
 بازگشایی نماد بانک صادرات منوط به ارائه اطلاعات 12 ماهه سال 95 است. سازمان بورس و اوراق بهادار امیدوار است: تا قبل از بازگشایی نماد بانک صادرات، نتیجه رایزنی‌ها از دولت نهایی و نماد با وضعیتی روشن باز شود.

سنا: در حالی که امروز شنیده‌های غیررسمی مبنی بر بازگشایی نماد بانک صادرات تا پایان تیرماه منتشر شده بود که مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به این خبر اعلام کردند: بازگشایی نماد بانک صادرات منوط به ارائه اطلاعات 12 ماهه سال 95 است و در صورتی که بانک صادارت قصد برگزاری مجمع سالانه را تا پایان تیرماه داشته باشد، باید صورت‌های مالی حسابرسی شده را 10 روز قبل از برگزاری مجمع ارائه کند.

علی بیگ زاده؛ رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در این باره می‌گوید: سازمان بورس و اوراق بهادار برای بازگشایی نماد بانک صادرات با توجه به الزامات آیین نامه افشا و همچنین پوشش نامتوازن بودجه در مقطع 9 ماهه سال 95، در خواست ارائه صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال 95 را داشته که با وجود گذشت بیش از 4 ماه از سال 95 این مهم تاکنون محقق نشده است.وی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از بازگشایی نماد بانک صادرات، نتیجه رایزنی‌ها از دولت نهایی و نماد با وضعیتی روشن باز شود.