کلید بورس در دست حقیقی‌ها

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز ، برای پیش بینی بورس امروز –سه‌‌شنبه 20 مهر- به روند بازار سهام در روز گذشته نگاه می‌کنیم. 

6 علت صعود بازار سهام

Submitted by karkhane on

جهش بلند بورس تهران/ سرانه خرید حقیقی‌ها رکورد زد

Submitted by karkhane on

 

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز ، در معاملات اولین روز هفته شاخص کل بورس 36 هزار و 497 واحد صعود کرد و به سطح یک میلیون و 473 هزار واحد رسید که بیشترین رشد شاخص در سال جاری است. 

ورود 146 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با رشد 36 هزار و 497 واحدی نسبت به روز چهارشنبه به رقم یک میلیون و 473 هزار واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز با رشد 4 هزار و 31 واحدی در سطح 424 هزار و 825 واحدی ایستاد. 

پیش بینی بورس تهران در هفته آینده / اهرم انتظارات تورمی

Submitted by karkhane on

 

 

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در هفته اخیر شاخص کل بورس در مجموع 50 هزار و 582 واحد بالا آمد و به رقم یک میلیون و 437 هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز رشد 5 هزار و 300 واحدی را ثبت کرد. آیا این روند تداوم خواهد داشت؟ عوامل بنیادی و غیربنیادی تاثیرگذار بر بازار سهام چه پیامی به سهام‌داران می‌دهند؟

رشد تقاضا در بورس / روز سبز پتروشیمی‌ها

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با رشد 11 هزار و 583 واحدی نسبت به روز سه‌شنبه به رقم یک میلیون و 437 هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد هزار و 246 واحدی در سطح 420 هزار و 799 واحدی ایستاد. 

شاخص بورس در آستانه رکورد 4 ماهه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز ، برای پیش بینی بورس امروز –دوشنبه 29 شهریور- به روند بازار سهام در روز گذشته نگاه می‌کنیم. روز یکشنبه روز سقوط بازار سهام بود و شاخص کل از نیمه 1.4 میلیونی پائین آمد.

Subscribe to مازاد تقاضا