تغییر مسیر معاملات کریپتوها

Submitted by admin on
  • با وجود افزایش قیمت در روز سه‌شنبه، کماکان بسیاری از ارزهای دیجیتال با افت قیمت در بازه هفتگی مواجه هستند و در این میان بدترین عملکرد با افتی 16 درصدی متعلق به لایت کوین است. تتر و ترون در یک هفته اخیر با رشد قیمت محدودی مواجه شده‌اند.

تداوم روند نزولی بیت‌کوین

Submitted by admin on
  • در معاملات روز دوشنبه بیت‌کوین اس‌وی شدیدترین افت قیمت را پشت سرگذاشته است. در بازه هفتگی اتریوم و بیت‌کوین کش با افت قیمتی بیش از 23 درصد بدترین عملکرد را در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار تجربه می‌کنند.

کاهش قیمت بیت‌کوین به کمتر از 4 هزار دلار

Submitted by admin on
  • اتریوم در معاملات امروز شدیدترین افت قیمت را پشت سرگذاشته اما این ارز کماکان در بازه هفتگی با افزایش قیمتی بیش از 10 درصد مواجه است. در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار، ترون با رشد قیمت هفتگی در سطح 28 دذصد، بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رسانده است.

صعود آرام کریپتوها در معاملات کم‌حجم چهارشنبه

Submitted by admin on

بهترین عملکرد را در معاملات امروز  اتریوم به نام خود ثبت کرده است. در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار، این ارز بیشترین رشد قیمت را نیز در بازه هفتگی تجربه می‌کند.

امروز روزنامه Hindu Business خبر داد که بانک مرکزی هند برنامه تولید ارز دیجیتال را متوقف کرده و طرحی برای عرضه در آینده نزدیک را ندارد.

در حالی که قرار بود بورس بین قاره‌ای(ICE) روز 24 ژانویه پلتفرم معاملات آتی بیت کوین به نام Bakkt  را راه‌اندازی کند، مسئولان این بازار اعلام کردند که راه‌اندازی این پلتفرم همگام با رویه‌ها و زمان‌بندی‌های کمیسیون معاملات آتی آمریکا انجام خواهد شد.

تثبیت بیت‌کوین در سطوح کمتر از 4 هزار دلار

Submitted by admin on
  • در بازه هفتگی بیت‌کوین‌کش با رشدی بیش از 50 درصد بهترین عملکرد را تجربه کرده و اتریوم و ترون نیز بیش از 20 درصد گران شده‌اند. در این میان بدترین بدترین علمکرد هفتگی با ثبت کاهشی نزدیک به 2 درصد متعلق به EOS است.

بازگشت بیت کوین به کانال 4 هزار دلاری با چراغ سبر فیس‌بوک

Submitted by admin on
  • روز دوشنبه ارزهای دیجیتال رشد قیمتی ملموس را تجربه می‌کنند و در این میان ریپل تبدیل به پیشتاز معاملات شده است. در بازه یک هفته اخیر بیت‌کوین‌کش با افزایش قیمتی 150 درصدی، بهترین بازدهی را به ثبت رسانده و عملکردی خیره کننده را تجربه کرده است.

جهش قیمت بیت‌کوین و سایر کریپتوها

Submitted by admin on

با در نظر گرفتن ارقام امروز، بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازه هفتگی عملکردی مثبت را به ثبت رساندند. بهترین عملکرد با افزایش قیمتی 31 درصدی در یک هفته اخیر متعلق به EOS بوده و لایت کوین نیز با رشدی 18 درصدی در مقام دوم قرار دارد.

معاملات مبهم کریپتوها در روز دوشنبه

Submitted by admin on
  • امروز  تعداد ملموسی از کریپتوها در محدوده منفی معامله می‌شوند. در بازه هفتگی بیت‌کوین با کاهش قیمت بیش از 8 درصد روبروست. بیت‌کوین‌کش نیز با ثبت افت هفتگی 24 درصدی، بدترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده است.

افزایش محدود قیمت بیت‌کوین

Submitted by admin on

با در نظر گرفتن رشد قیمت امروز، بیت کوین در بازه هفتگی کماکان با افت قیمتی نزدیک به 12 درصد روبروست. ضعیف‌ترین عملکرد هفتگی با کاهشی 36 درصدی متعلق به بیت‌کوین‌کش است. در این میان تتر و بیت‌کوین‌اس‌وی در مدت مذکور موفق به ثبت افزایشی بیش از دو درصد شده‌اند.

بازگشت بیت‌کوین به کانال 4 هزار دلاری

Submitted by admin on

در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارش بازار، استلار در معاملات امروز بهترین عملکرد را به ثبت رسانده است. در بازه یک هفته‌ای کماکان تمام این ارزها در محدوده منفی قرار دارند و ضعیف‌ترین عملکرد با افتی بیش از 30 درصد متعلق به کاردانو است. ذکر این نکته ضروری است که روز گذشته قیمت بیت کوین در مقطعی به محدوده 3500 دلار نزدیک شد.

Subscribe to تتر