بسته خبری ارزهای دیجیتال سه‌شنبه (27 آذر)

جهش قیمت بیت‌کوین و سایر کریپتوها

10:13 - 1400/01/21
در معاملات روز سه‌شنبه ارزهای دیجیتال با جهش قیمتی ملموس مواجه شدند به گونه‌ای که بیت‌کوین توانست بار دیگر به بالاتر از 3500 دلار بازگردد. در این میان EOS بهترین عملکرد را در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار به ثبت رساند.
جهش قیمت بیت‌کوین و سایر کریپتوها

با در نظر گرفتن ارقام امروز، بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازه هفتگی عملکردی مثبت را به ثبت رساندند. بهترین عملکرد با افزایش قیمتی 31 درصدی در یک هفته اخیر متعلق به EOS بوده و لایت کوین نیز با رشدی 18 درصدی در مقام دوم قرار دارد.

جهش قیمت بیت‌کوین و سایر کریپتوها15

برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، افزایش قیمت ملموس این ارزها از روز گذشته تا امروز را ناشی از عوامل بنیادی نمی دانند. به عقیده گروهی از تحلیلگران، با توجه به قدمت اندک کریپتوها این محصولات کماکان در حال تلاش برای یافتن قیمت واقعی خود هستند و در این راه نوسانات شدیدی را تجربه می‌کنند.

انجمن مشورتی فدراسیون بانک‌های امارات متحده عربی پیشنهاد  استفاده از زنجیره بلوکی در  فرآیند شناسایی مشتری دربانک های این کشور را به صورت رسمی مطرح کرد.

کمیسیون اوراق بهادار ایتالیا دو پروژه مرتبط را ارزهای دیجیتال را به علت استفاده از الگوهای خلاف قانون در درآمدزایی، غیر قانونی اعلام کرد.