بسته خبری ارزهای دیجیتال  دوشنبه (3 دی)

بازگشت بیت کوین به کانال 4 هزار دلاری با چراغ سبر فیس‌بوک

10:17 - 1400/01/21
در معاملات روز دوشنبه روند صعودی قیمت ارزهای دیجیتال تداوم یافت و بیت‌کوین در این میان توانست مجددا وارد کانال 4 هزار دلاری شود. تلاش فیس بوک برای ایجاد یک توکن دیجیتال از دلایل بهبود وضعیت بازار بعه حساب می‌آید.
بازگشت بیت کوین به کانال 4 هزار دلاری با چراغ سبر فیس‌بوک
  • روز دوشنبه ارزهای دیجیتال رشد قیمتی ملموس را تجربه می‌کنند و در این میان ریپل تبدیل به پیشتاز معاملات شده است. در بازه یک هفته اخیر بیت‌کوین‌کش با افزایش قیمتی 150 درصدی، بهترین بازدهی را به ثبت رسانده و عملکردی خیره کننده را تجربه کرده است.

بازگشت بیت کوین به کانال 4 هزار دلاری با چراغ سبر فیس‌بوک9

  • امروز خبر رسید که شرکت فیس‌بوک در حال کار بر روی تولید یک توکن دیجیتال است که از طریق پیام رسان واتس‌اپ قابل انتقال باشد. انتشار این خبر جو مثبتی را بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم کرد چرا که ورود یک غول تکنولوژی به حوزه بلاک چین می تواند در توسعه کریپتوها نقش شایاتی ایفا کند. بر طبق گزارش بلومبرگ ارز مد نظر فیس‌بوک بر روی دلار آمریکا تثبیت خواهد شد.
  • بازار ارزهای دیجیتال Interdax در حال تلاش برای راه‌اندازی قراردادهای آتی بر روی ارزهای دیجیتال با اهرم بیش از 100 و همچنین افزایش سرعت تراکنش‌های این قراردادهاست. پروژه مذکور که بیش از 18 ماه زمان برده در مراحل پایانی خود قرار دارد.