بسته خبری ارزهای دیجیتال دو‌شنبه (19 آذر)

افزایش محدود قیمت بیت‌کوین

10:07 - 1400/01/21
در معاملات روز دوشنبه بسیاری از ارزهای دیجیتال در محدوده مثبت معامله می شوند. در این میان EOS بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده است و بیت‌کوین نیز در محدوده 3500 دلار در حال نوسان است.
افزایش محدود قیمت بیت‌کوین

با در نظر گرفتن رشد قیمت امروز، بیت کوین در بازه هفتگی کماکان با افت قیمتی نزدیک به 12 درصد روبروست. ضعیف‌ترین عملکرد هفتگی با کاهشی 36 درصدی متعلق به بیت‌کوین‌کش است. در این میان تتر و بیت‌کوین‌اس‌وی در مدت مذکور موفق به ثبت افزایشی بیش از دو درصد شده‌اند.

افزایش محدود قیمت بیت‌کوین12

  • بازار معاملات ارزهای دیجیتال Gemini اعلاک کرد که با اخذ تاییدیه از اداره خدمات مالی نیویورک قصد دارد  امکان معالات فورک جدید بیت‌کوین‌کش یعتی بیت‌کوینABC  را برای سرمایه گذاران فراهم کند. انتشار این خبر در بهبود فضای معاملات کریپتوها تاثیر شایانی داشت. به گفته مسئولان این بازار، فورک دیگر بیت‌کوین‌کش که به نام بیت کوین‌اس‌وی شناخته می‌شود نیز در ماه های پیش رو مورد بررسی قرار خواهد گرفت و احتمال ورود این ارز دیجیتال به لیست محصولات مورد معامله در Gemini  وجود دارد.
  • رئیس جمهور ونزوئلا در یک برنامه تلوزیونی اعلام کرد که این کشور قصد دارد از سال آینده میلادی از ارز دیجیتال خود به نام پترو در معاملات نفت استفاده کند. به گفته مادورو از سال 2019 نفت ونزوئلا در ازای پترو فروخته خواهد شد و به این ترتیب وابستگی به دلار آمریکا کاهش خواهد یافت.