طرح توسعه « فولاژ » به کجا رسید| کمبود الکترود گرافیتی نداریم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، علیرضا چایچی؛ مدیرعامل تولید فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با اقتصاد بیدار در خصوص گزارش عملکرد 9 ماهه این شرکت گفت: با توجه به گزارش تولید و فروش ماهانه شرکت که در سایت کدال نیز منتشر شده، فروش شرکت طی 9 ماهه منتهی به 30/09/1398 بالغ بر 19.955 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش 55 درصد روبروست که ناشی از افزایش در مقدار و نرخ فروش بوده است.

 

نقشه‌کشی مجدد « فولاد » برای صادرات

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: مدیرعامل فولاد مبارکه معتقد است قبل از آنکه مقررات و مشکلات داخلی بتواند روی صادرات فولاد این شرکت تاثیر بگذارد، تحریم‌های حمل‌و‌نقلی و بیمه‌ای صدمه اصلی را روی صادرات گذاشته است. حمیدرضا عظیمیان می‌افزاید: شرکت‌های بزرگی نظیر مبارکه خود نیازهای ارزی فراوانی دارند و خوشبختانه بانک مرکزی به‌دنبال تسهیل مقررات در این زمینه است.وی نسبت به قوانین و مقررات سیستم‌های نظارتی خوش‌بین و معتقد است، شرایط کنونی ایجاب می‌کند که دولت و صنعتگران به یکدیگر کمک کنند.

برنامه‌های 12 بندی « وتوکا »

Submitted by admin on

برنامه‌ها

احمدکارگهی؛ مدیر عامل سرمایه گذاری توکا فولاد در گفت‌وگو با تیم جدید مدیریتی «بورس نیوز» در خصوص برنامه‌های «وتوکا» برای سال 97 می‌گوید: برنامه‌های مجموعه برای سال جدید در 12 مورد دسته‌بندی می‌شود.

1. راه‌اندازی نیروگاه در نیمه اول سال و ورود به بازار فروش برق

2. کلنگ زنی احداث کارخانه کنستانتره توسط شرکت راهبران فولاد

برچسب‌ها

بازگشایی « های‌وب » به کجا رسید؟

Submitted by admin on

ایمان میری؛ مدیرعامل های‌وب در گفت‌گو با «بورس پرس» در خصوص زمان دقیق بازگشایی نماد «های‌وب» طفره می‌رود و تنها به این نکته بسنده می‌کند که مسئولان سازمان بورس علاقه‌مند به بازگشایی نماد هستند. از دید وی علی رغم حرف‌هایی که به ناحق زده می‌شود هیچ گونه غرضی از سازمان بورس و اوراق بهادار و سیاست‌گذار برای بسته نگه داشتن سهم مشاهده نشد.

Subscribe to گفت‌وگو