چرا برخی پمپ بنزین‌ها نیمه تعطیل شد + چرایی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: اگر این روزها سری به پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور زده باشید، احتمالا در برخی از جایگاه‌ها شاهد عدم سرویس‌دهی دیسپنسرهای سکوهای سوخت‌گیری بوده‌اید. به نظر می‌رسد مشکل از قطعه‌ای به نام «مستر» در سامانه‌های هوشمند سوخت جایگاه‌ها است که به دلیل کهنه و فرسوده بودن تجهیزات دائما دچار ایراد و مشکلاتی می‌شود که منجر به اختلال روند عرضه سوخت توسط جایگاه‌ها می‌شود.

آخرین عرضه 3 بورسی در سال 96

Submitted by admin on

سازمان خصوصی‌سازی آگهی عرضه سهام 5 شرکت به صورت مزایده و یا از طریق بورس و فرابورس منتشر کرد. براساس آگهی منتشر شده قرار است به صورت 100 درصدی سهام دو شرکت مجتمع صنعتی اسفراین و لوله گستر اسفراین در روز 26 اسفندماه به شیوه مزایده عرضه شود. همچنین 45.31 درصد سهام نورد و لوله اهواز که برای چندمین بار عرضه می‌شود، قرار است به صورت مزایده در همین روز 26 اسفندماه واگذار شود.

پاسخ « وبملت » به جمع‌آوری کارتخوان‌ها

Submitted by admin on

تبریزی؛ مدیر امور فناوری بانک ملت در پاسخ به برخی مباحث مطرح شده پیرامون تسویه پول در جایگاه‌های سوخت گفت:‌ تاکنون هیچ تراکنشی در سیستم و دستگاه ‌های نصب ‌شده در جایگاه‌های سوخت گم نشده است. به گفته وی این دستگاه‌ها با همان سیاستی که از سوی بانک مرکزی و شاپرک ابلاغ می‌شود، کارشان را انجام می‌دهند.

تصمیم پمپ بنزین‌ها برای کارت‌خوان‌ها

Submitted by admin on

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با «ایرنا» درباره جمع آوری کارتخوان‌ها در پمپ بنزین‌ها و اقدام به دریافت نقدی وجوه مردم، اظهار کرد: ما مشکلی با بانک ملت بابت اجرای تعهداتش داریم؛ بر اساس قراردادی که با بانک ملت داشته‌ایم، قرار بود پرداخت‌ها از طریق طرح «کیف پول» این بانک انجام شود، اما متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

برنامه عرضه بلوک 13 درصدی « ونیکی »

Submitted by admin on

سازمان خصوصی سازی برنامه جدید عرضه سهام و دارایی را اعلام کرد که بر مبنای آن سیاست‌گذار در نظر دارد در بورس 13.02 درصد سرمایه‌گذاری ملی ایران (سما) را روز 30 آبان‌ماه عرصه کند.

قیمت هر سهم بر مبنای قیمت تابلو در بورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته‌شدن روز قبل از عرضه) به اضافه 49 درصد به شرط آنکه از مبلغ 210 تومان کمتر نباشد، است. شرایط تسویه ثمن معامله هم بدین صورت است که 40 درصد حصه نقدی و مدت اقساط 2 سال است.

واگذاری ۳۹ جایگاه سوخت

Submitted by admin on

ایسنا: جعفر سبحانی درباره چند و چون عرضه 60 جایگاه‌ دیروز توسط سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: قیمت پایه ۳۹ جایگاه نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان بود که ارزش به فروش رفته آن ۲۷۵ میلیارد تومان یعنی ۷۵ میلیارد تومان بالاتر از قیمت پایه بود. براین اساس روز گذشته ۲۲۰ پاکت پیشنهاد قیمت به سازمان خصوصی‌سازی رسید.

مزایده واگذاری 60 جایگاه سوخت

Submitted by admin on

مزایده واگذاری ۶۰ جایگاه سوخت دولتی بعد از ظهر امروز در سازمان خصوصی سازی برگزار شد. مزایده این واگذاری‌ها متعلق به 13 استان کشور است.

جزئیات مزایده واگذاری 60 جایگاه سوخت

Subscribe to جایگاه سوخت