فولاد و فملی شاخص بورس را قرمز کردند / ریزش سهام بزرگان معدنی

Submitted by karkhane on

در معاملات روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 3 هزار و 737 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 281 هزار و 96 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش 671 واحدی در رقم 756 هزار و 836 واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس با رشد کمتر از یک واحدی در رقم 25 هزار و 289 واحد ماندگار بود. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش 372 واحد به سطح 138 هزار و 392 واحد رسید. 

برچسب‌ها

«فملی» یک‌تنه جور بازار را کشید/ عرضه‌‌ اولیه فعلا تعطیل

Submitted by karkhane on

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از جهش تولید در  خودروسازی گفت و اعلام کرد فعلا ظرفیت تولید روزانه 5هزار خودرو را داریم و تلاش می‌کنیم این ظرفیت را  20 درصد افزایش دهیم.

بورس اوراق بهادار تهران در روز گذشته نیمه دوم سختی را سپری کرد و با عرضه‌هایی که در بازار ایجاد شد نقشه بازار به رنگ سرخ تغییر کرد.

چه خبر از کدال؟ افزایش سود چشمگیر پتروشیمی تندگویان و کاهش سود فملی

Submitted by karkhane on

شرکت پالایش نفت تبریز (شبریز) در 6 ماهه منتهی به شهریور سود خالصی معادل 2797 میلیارد تومان را شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با کاش 47 درصدی همراه شد.

شرکت  صنایع لاستیکی سهند (پسهند) اعلام کرد با توجه به تعمیر و راه اندازی دستگاه ولکانیز جدید که در سنوات قبل از مدار تولید خارج گردیده بود به استحضار می رساند ، تولید توسط دستگاه فوق در سال 1402 به صورت آزمایشی بوده و تولید و فروش واقعی و نتیجه نهایی در صورت اخذ سفارشات لازم در سال 1403 محقق می شود.

برچسب‌ها

قیمت کاتد مس «فملی» کاهش یافت

Submitted by karkhane on

بیشترین قیمت این محصول اواسط فروردین با رقم ۴۳۹ میلیون تومان بود و بعد از آن روند نزولی را تا اواخر این ماه در پیش گرفت و در نهایت در اردیبهشت با رشد قیمتی روبرو شد، اما نتوانست به بالاترین سطح عرضه خود دست پیدا کند.

اسفند سبز فملی

Submitted by karkhane on

شرکت ملی صنایع مس ایران در فصل بهار پارسال 22 هزار و 143 میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کرده است که این رقم برای سه ماهه تابستان با افت همراه شد و به رقم 17 هزار و 580 ملیارد تومانی رسید. فملی در فصل پاییز توانست به بطور تقریبی همان رقم فصل تابستان را با افزایش جزئی به عنوان درآمد عملیاتی برای خود به ثبت برساند.

برچسب‌ها

ملاک فملی، نرخ ارز بازار متشکل است

Submitted by karkhane on

این شرکت عنوان کرده که هیچ‌گاه از نرخ‌های ارز اعلامی در بازار غیر رسمی استفاده نشده است.

همچنین، نمادهای وکبهمن، واعتبار و نماد بکاب در خصوص برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی خود اطلاعیه‌هایی در سامانه کدال بارگذاری کردند و نماد تاصیکو از سهامداران خود درخواست کرده تا در تاریخ 5 اردیبهشت 1402 به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه در مجمع عمومی این نماد شرکت کنند.

برچسب‌ها

سهام با دلار همنوا شد / رکوردهای جدید در بورس تهران

Submitted by karkhane on

امروز در دقایق ابتدایی معاملات روند شاخص کل بورس صعودی شد و شاخص وارد کانال 1.7 میلیونی شد. شاخص در ده دقیقه ابتدایی معاملات حدود 50 هزار واحد صعود کرد که یک رکورد محسوب می‌شود. روند صعودی شاخص تا پایان ادامه داشت و اغلب نمادهای بازار با صف خرید مواجه بودند به طوری که در پایان معاملات 344 نماد صف خرید داشتند. در مجموع کل معاملات شنبه نیز 455 نماد صف خرید داشتند.  

اعداد تابلوی بورس قرمز شدند / فولاد و فملی پیشتاز خروج سرمایه

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، امروز چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با ریزش 13 هزار و 166  واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و 524 هزار و 795 واحد پائین آمد. 

 

شپدیس و فملی؛ در دو سر سبز و قرمز بورس 12 شهریور

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات روز شنبه دوازدهم شهریور ماه، شاخص کل بورس پایتخت با ریزش 12 هزار و 460 واحدی 

برچسب‌ها

بزرگ‌ترین سهام بورس رونمایی شد /فولاد جا ماند

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در پایان فروردین امسال و با صعود شاخص کل بورس تهران به کانال 1.5 میلیون تومانی، ارزش بازار سهام به 6 تریلیون تومان (6000 هزار میلیارد تومان) رسید. همزمان با رشد ارزش بازار، فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) نیز بار دیگر به ارزشمندترین سهام بورس پایتخت تبدیل شد. پیش از این فولاد (فولاد مبارکه) جایگرین فارس شده بود اما فارس در سال جدید جایگاه باارزش‌ترین نماد بازار سهام را پس گرفت. 

 

Subscribe to فملی