جنگ اوکراین و روسیه، جنگ علیه کودکان

Submitted by karkhane on

حدود یک سال از اولین آژیر جنگ در اوکراین می‌گذرد. جنگی که بیشتر از هر کسی به کودکان آسیب رسانده است. یونیسف در آخرین گزارش‌های مربوط به جنگ روسیه و اوکراین نوشته است که کودکان اوکراینی، یک سال پر از ترس را تجربه کرده‌اند.

سوگل دانائی گزارش می‌دهد.

ترکش جنگ به تجارت ایران

Submitted by karkhane on

 به گفته علی یکتایی قرابایی، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران و روسیه تجار ایرانی هنوز از بازگشت خوردن بار فلفل دلمه ایی کمر راست نکرده بودند که این کامیون ها در مرز اوکراین زمین گیر شده است. به گفته وی بهای بار تریلی هایی که بازگشت داده اند، ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در پرند| همه کشته شدند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از خبرگزاری ها، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، براساس گزارش دقیق اولیه سانحه سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه سوار این هواپیما شده بودند. بخشی از قطعات هواپیمای اوکراین سقوط کرده در نزدیکی تهران پیدا شدند.  کولیوند، رئیس اورژانس گفته است، هیچ کس در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین، نجات نیافت. اجساد در یک محل جمع اوری شده و آماده انتقال هستند.

براین اساس مشاهدات نشان میدهد:

برچسب‌ها

طرح همکاری پتروشیمی اوکراین با ایران

Submitted by admin on

جلسه هماهنگی پیرو امضای تفاهم‌نامه مشترک ایران و اوکراین که یکی از موارد آن همکاری در زمینه انرژی و صنعت پتروشیمی است، برگزار شد.

پیشنهاد ایران

مذاکره بندری و دریایی ایران و اوکراین

Submitted by admin on

در مذاکره توسعه همکاری‌های دریایی و بندری ایران و اوکراین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان دریایی و بندری ایران و همچنین رئیس جمهور سابق اوکراین (ویکتور یوشچنکو) دو طرف به توافق رسیدند کمیته‌ای متشکل از بخش خصوصی و دولتی دو کشور در حوزه دریا و بندر مشخص شود تا پروژه‌های دریایی، بندری و ترانزیتی دو طرف را پیگیری کند.

تحویل نخستین محموله نفت ایران به بلاروس

Submitted by admin on

ایرنا: سرگئی گریب؛ معاون شرکت دولتی نفت بلاروس اعلام کرد: محموله نفت خریداری شده از ایران تخلیه شده است. خبرگزاری «روسیا سگودنیا» به نقل از گریب نوشت: محموله نفت ایران در یک هفته آینده به پالایشگاه موزیرسک بلاروس منتقل می‌شود.

برچسب‌ها

اوکراینی‌ها در «رمپنا»

Submitted by admin on

ویکتور دوهان که به دعوت وزارت راه و شهرسازی به ایران سفر کرده است، به همراه سرگئی بوردیلیارک، سفیر اوکراین با حضور در کارخانه شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا از نزدیک با فرایند تولید انواع تجهیزات و وسایل نقلیه ریلی در گروه مپنا آشنا شد. مدعوین اوکراینی از کارگاه ساخت شاسی و بدنه لوکوموتیو، آزمایشگاه اندازه‌گیری دقیق، سالن مونتاژ نهایی و سالن تعمیرات اساسی شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا دیدار نموده و با تولیداتی از قبیل لوکوموتیوهای باری، تونلی و مسافری مپنا آشنا شدند.

Subscribe to اوکراین