صعود قیمت بیلت صادراتی منطقه CIS

Submitted by admin on

براساس گزارش این موسسه شاخص قیمت بیلت صادراتی منطقهCIS در هفته گذشته با رشدی 4 دلاری به 466 دلار در قرارداد فوب دریای سیاه رسید.

رشد ملموس قیمت بیلت فولادی در بازار داخلی و صادراتی چین یکی از دلایل تحریک قیمتها در منطقه CIS به حساب می‌آید.

برچسب‌ها

افت قیمت نورد گرم صادراتی منطقه CIS

Submitted by admin on

براساس گزارش متال بولتن با افت ملموس قیمت آهن قراضه در هفته های اخیر و همچنین تضعیف تقاضا برای نورد گرم صادراتی CIS، قیمت این محصول در هفته گذشته در قرارداد فوب این منطقه با افتی بیش از شش دردصد به 550 تا 570 دلار در هر تن رسید.

افت سه درصدی قیمت بیلت دریای سیاه

Submitted by admin on

براساس گزارش متال بولتن شاخص قیمت بیلت منطقه CIS در هفته منتهی به دوم اکتبر(دهم مهر) با افتی 18 دلاری (3/4 درصد) به 506 دلار در قرارداد فوب دریای سیاه رسید.

رشد هفتگی قیمت بیلت CIS

Submitted by admin on

براساس اعلام موسسه متال بولتن شاخص قیمت بیلت  CIS در قرارداد فوب دریای سیاه در هفته اخیر با افزایشی 11 دلاری به 516 دلار در هر تن رسید.

علاوه بر رشد نسبی تقاضا در برهه کنونی، فروشندگان بیلت در منطقه CIS  امیدوارند تا در هفته های پیش رو با افزایش بیش از پیش تقاضا از سوی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مواجه شوند و به تبع این امر قیمت پیشنهاهای فروش خود را بالا برده اند. ذکر این نکته ضروری است که با اتمام تعطیلات عید قربان در کشوهای اسلامی، سطح فعالیت ها در بازار فولاد در حال بازگشت به روال عادی است.

نگاهی به تحولات بازار جهانی بیلت

Submitted by admin on

به گزارش متال بولتن تزلزل قیمت محصولات فولادی در اوایل هفته گذشته در بازارهای چین و همچنین افت قیمت نهاده‌های تولید بیلت، قیمت این محصول را در بازار داخلی چین تا سطح 434 دلار پایین آورد هر چند که در اواخر هفته به تبع بهبود وضعیت در بازارهای آتی و نقدی این کشور، قیمت به 440 دلار رسید. در مجموع قیمت بیلت در بازار داخلی چین افتی 15 دلاری را پشت سرگذاشت.

جذابیت بیلت فولادی ایران در بازار جهانی

Submitted by admin on

به گزارش متال بولتن صادرکنندگان ایرانی بیلت در هفته گذشته با ارائه پیشنهادهای در قیمت‌های پایین‌تر نسبت به چین و منطقه CIS توانستند عملکرد بهتری را نسبت به رقبا به ثبت برسانند.

گواهینامه EAC برای 6 محصول «خودرو»

Submitted by admin on

ایکوپرس: گواهینامه EAC برای 6 محصول «سورن ایی.ال.ایکس»، «سمند ال.ایکس»، «سورن توربو»، «رانا»، «دنا» و «۲۰۶ اس.دی(SD)» دریافت شده و براساس آن گروه صنعتی ایران خودرو قادر خواهد بود محصول‌های خود را به بازارهای عضو اتحادیه کشورهای مشترک المنافع (CIS) صادر و از معافیت گمرکی این کشورها برخوردار شود. این گواهینامه  با هدف احیای بازارهای ایران خودرو در این منطقه و همچنین ورود به بازارهای صادراتی جدید اخذ شده است.

اهمیت گواهی‌نامه

Subscribe to CIS