بعد از اتمام انتخابات بریتانیا/ جانسون: به وعده برگزیت پایبندم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بی بی سی، بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا در اولین نطق خود پس از پیروزی در انتخابات گفت "دولت مردمی" تشکیل می‌دهد و به وعده انتخاباتی‌اش برای خارج کردن بریتانیا در پایان ژانویه ۲۰۲۰، حدود پنجاه روز دیگر- پایبند است.

آقای جانسون که در مقابل دفتر نخست وزیری صحبت می‌کرد گفت می‌خواهد مستقیما با کسانی که برای اولین بار به حزب محافظه‌کار رای دادند صحبت کند:

جدیدترین تحولات بازار جهانی ارز

Submitted by admin on

پس از سقوط شب گذشته ارزش دلار به پایین‌ترین سطح در برابر ین در شش هفته اخیر، نرخ برابری این دو ارز در روز جاری نیز در سطح 109/49 واحد قرار گرفته که این رقم تفاوت چندانی با رقم 109/225 دیشب ندارد. در پی افزایش تنش‌های ژئوپولیتیکی و و همچنین افت ملموس بازده اسناد خزانه در ایالات متحده، ارزش دلار در برابر ین در این هفته به میزان 0/9 درصد پایین آمده است.

دلار در سراشیبی سقوط

Submitted by admin on

با از سرگیری معاملات در بازارهای ارز آسیایی، نرخ برابری دلار در برابر ین به 109/77 سقوط کرد که این رقم از 25 آوریل تاکنون بی‌سابقه بوده است. روند تضعیف دلار از روز جمعه به تبع انتشار گزارش اشتغال ضعیف‌تر از حد انتظار ایالات متحده آغاز شده و تحولات پیش رو از جمله برنامه حضور رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال آمریکا در برابر کمیته تحقیقات سنا به منظور ارائه شهادت در زمینه موضوع مشاور امنیت ملی کاخ سفید بر این روند رو به افول دامن زده است.

Subscribe to انتخابات بریتانیا