تحلیل تکنیکال | پیش بینی شاخص کل در این هفته

Submitted by admin on

نشانه‌ها از افزایش قیمت‌ها

  • شکور علیشاهی | تحلیلگر بازار سرمایه

شتاب کاهش قیمت‌ها د‌ر شرکت‌های حاضر د‌ر بورس اوراق بهاد‌ار کم شد‌ه است. به‌طوری که د‌ر هفته گذشته با کاهش اند‌ک، از یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد‌ به محد‌ود‌ه یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد‌ رسید‌.

گزارش خواندنی: پیش بینی شاخص بورس در هفته جاری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: شاخص کل بورس در هفته گذشته 45 هزار و 888 واحد افت کرد و شاهد خروج 4 هزار و 980 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بودیم. آیا این روند در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت؟

در هفته گذشته شاخص کل بورس در مجموع 45 هزار و 888 واحد پایین آمد و به رقم یک میلیون و 183 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن نیز افت 21 هزار و 690 واحدی را ثبت کرد. بورس در مجموع هفته‌ای نزولی را پشت سر گذاشت، سوال سهام‌داران این است که روند حرکت بورس در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟

تحلیل تکنیکال | پیش بینی امروز شاخص کل

Submitted by admin on

تشکیل روند نزولی کوتاه‌مدت

  • شکورعلیشاهی | تحلیلگر بازار سرمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار طی ۷ روز کاری گذشته با حدود ۶/ ۹درصد کاهش از محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد به محدوده یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد رسید. مهم‌ترین اتفاق در چند روز کاری گذشته شکسته شدن محدوده یک میلیون و ۳۶۵ هزار واحد به سمت پایین و در پی آن تشکیل روند نزولی کوتاه‌مدت و ادامه روند نزولی میان‌مدت بود.

پیش بینی امروز شاخص | دوباره امیدواری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: رشد شاخص کل هم‌وزن و قرار گرفتن آن در آستانه رقم ۴۰۰ هزار واحد این امید را ایجاد کرده که امروز ۸ آذرماه ۱۳۹۹ شاخص هم‌وزن پس از ۵ هفته به کانال ۴۰۰ هزار واحدی برگردد.

در معاملات روز ‌چهارشنبه، شاخص کل بورس 10 هزار و 140 واحد رشد کرد و شاخص کل هم‌وزن 4 هزار و 553 واحد رشد کرد. در آخرین روز معاملاتی هفته ارزش معاملات کل بازار سرمایه رکورد نیمه دوم سال را شکست، ارزش صف‌های فروش 44 درصد نسبت به روز قبل ریزش کرد و ارزش صف‌های خرید 66 درصد رشد کرد تا شاخص کل هفته را صعودی به پایان ببرد.

پیش بینی شاخص امروز | دوباره جهش داریم؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: امروز سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ بورس خود را برای صعود به کانال ۱.۴ میلیونی آماده می‌کند؟ آیا امروز بورس بالا می‌پرد؟

در معاملات دیروز سوم آذرماه ، پس از وقفه‌ای یک روزه، بورس 16 هزار واحد صعود کرد. در روز سبزپوشی تابلوی بورس، ارزش معاملات کل و خرد کاهش یافت اما ارزش صف‌های خرید رشدی قابل توجه داشت و بازار با مازاد تقاضا به کار خود پایان داد.

پیش بینی شاخص | امروز چه اتفاقی میافتد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: بررسی روندهای درونی بازار نشان می‌دهد که سهام‌داران در روز یکشنبه در بیم و امید دو روی متفاوت بازار خواهند بود. آیا روند صعودی بورس متوقف خواهد شد؟

در معاملات روز ‌شنبه، بورس توانست هفتمین روز مثبت را ثبت کند و رکورد ارزش معاملات خرد نیمه دوم سال را بشکند، اما شاخص کل فرابورس اندکی نزول کرد و روند رو به رشد مازاد تقاضا در بازار متوقف شد. در پایان معاملات اولین روز آذر ماه، ارزش صف‌های فروش از ارزش صف‌های خرید بیشتر شد. آیا مازاد عرضه در بازار روند صعودی بورس را در روز یکشنبه متوقف خواهد کرد؟

پیش‌بینی رییس سازمان بورس از آینده شاخص بورس

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، خبر آنلاین نوشت: رییس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها که روی کدال منتشر شده نشان‌دهنده شرایط بسیار خوبی است و امید می‌رود روند متعادل بازار ادامه‌دار باشد.

حسن قالیباف اصل با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بازار سهام نیازمند صبر و حوصله است و در پاسخ به این پرسش که فراز و نشیب شاخص در روزهای گذشته چه عاملی داشت؟ گفت: در خرید ملک به دنبال نوسان قیمت و سود روزانه هستیم؟منصفانه نگاه کنیم. سرمایه گذاری در سهام هم همین روند را دارد و نباید نگاهی کوتاه مدت داشت. بازار سرمایه بازار ساده‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. 

Subscribe to پیش بینی شاخص بورس