پیش بینی بورس فردا 7 آبان ماه / آیا تاریخ باز هم تکرار خواهد شد؟

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، نمادهای میدکو، فولاد، پارسان، کگل و کچاد از تأثیرگذاران سنگین منفی روز کاری قبل بودند. ارزش بازار بورس تهران نیز وارد کانال 4 هزار و 600 همتی شد و صد البته که در یک قدمی کانال 4 هزارو 500 همتی قرار گرفت و با این عدد تنها 5 همت فاصله دارد.

 

برچسب‌ها

پیش بینی بورس امروز 31 خرداد 1401 / خداحافظی با بهار

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز سه‌شنبه می‌روند که روز گذشته شاخص‌های بازار سهام صعود کردند.

پیش بینی بورس امروز 30 خرداد 1401 / تکمیل روند شاخص

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز دوشنبه می‌روند که روز گذشته شاخص کل بورس برای سومین روز نزول کرد. برای پیش بینی بورس امروز –دوشنبه 30 خرداد- به روند بازار سهام در روز گذشته نگاه می‌کنیم. دیروز شاخص کل نزول هزار و 770 واحدی داشت و شاخص کل هم‌وزن 180 واحد رشد کرد. شاخص کل فرابورس نیز 146 واحد پائین آمد. 

 

در پایان معاملات ‌روز یکشنبه، 234 نماد رشد قیمت داشتند و قیمت سهام 403 نماد کاهش یافت، به عبارت دیگر، 37 درصد بازار رشد قیمت داشتند و 63 درصد بازار افت قیمت داشتند.

پیش بینی بورس هفته / ریسک رکود

Submitted by karkhane on

 به گزارش اکوایران، شاخص کل بورس در هفته گذشته روند نزولی داشت. در دو روز ابتدایی هفته سقوط شدیدی کرد و پس از آن روند صعودی پیدا کرد. شاخص در دو روز ابتدایی بیش از 30 هزار واحد نزول کرد و در سه روز صعودی بعدی در مجموع 9 هزار واحد بالا آمد. 

 

پیش بینی بورس امروز 3 خرداد 1401 / شاخص در لبه مرز

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز سه‌شنبه می‌روند که روز گذشته شاخص‌های بازار سهام قرمزپوش شدند.

پیش بینی بورس امروز دوم خرداد 1401 / ریسک بازار در روزهای پُرحادثه

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز دوشنبه می‌روند که روز گذشته شاخص کل بورس پس از 2 روز صعود کرد.

برچسب‌ها

پیش بینی بورس در اولین روز معاملاتی خرداد 1401

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات اولین روز خرداد ماه می‌روند که روز گذشته شاخص کل بورس برای دومین روز کاری متوالی نزول کرد.

Subscribe to پیش بینی