سیگنال جو بایدن | طلای جهانی دوباره صعودی میشوند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، به نقل از دنیای اقتصاد،جنت یلن که کاندیدای جو بایدن برای تصدی پست وزارت خزانه‌داری آمریکاست سیگنال انبساطی بسیار بزرگی را به بازارها مخابره کرد.

به‌نظر می‌رسد در روزی که جو بایدن به‌صورت رسمی وارد کاخ سفید شد، مجددا چشم‌انداز بسته‌های حمایتی در ایالات متحده به اصلی‌ترین عامل نوسانات بازارها تبدیل شده است.

قیمت طلای جهانی پُرقدرت شروع کرد+ نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: طلا سال ۲۰۲۱ را با شکست مرز روانی ۱۹۰۰ دلاری آغاز کرد. پس از آنکه طلا در سال ۲۰۲۰، بهترین عملکرد خود را با بازدهی بیش از ۲۴ درصد به ثبت رساند، این فلز ارزشمند در روزهای اولیه سال جدید با قدرت کار خود را آغاز کرد و سد ۱۹۰۰ دلاری را که هفته‌ها در تلاش برای عبور از آن بود را با قدرت پشت سر گذاشت.

قیمت طلا پایین میآید یا بالا میرود؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: در آخرین روز معاملات هفته جهانی، نفت برنت و بیت کوین هر دو با کاهش قیمت روبه‌رو شدند. این در حالی است که قیمت طلا روندی افزایشی داشته است. برخی سرمایه گذاران می گویند میانه زمستان موعد کلیدی برای طلا است.

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی و امید به آغاز روند پایان همه‌گیری، سرمایه‌گذاران در تلاش هستند که گزینه‌های سرمایه‌گذاری‌های مطمئنی را انتخاب کنند تا از اتفاق‌های غیرقابل‌پیش‌بینی در امان باشند. این نگاه یعنی آینده خوبی در انتظار بازار طلا است.

چه عاملی باعث سقوط طلا میشود

Submitted by admin on

نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران کاهش بیشتر قیمت طلا در پی ادامه خوش‌بینی به ساخت واکسن‌های کووید- ۱۹ و احیای سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد جهانی را پیش‌بینی کردند.

این نظرسنجی نشان داد اکثر تحلیلگران وال‌استریت روند کاهشی قیمت طلا در هفته جاری را پیش‌بینی می‌کنند و خوش‌بینی به افزایش قیمت طلا در میان سرمایه‌گذاران کمتر از ۵۰ درصد مانده است.

پیش بینی قیمت طلای جهانی از فردا + نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت : جمعه، در آخرین روز بازار‌های جهانی، طلا برای دومین بار در هفته و سومین بار در ماه سقوط کرد. این سقوط بسیاری را نسبت به این فلز زرین و سرزمین موعود آن بر فراز ۲۰۰۰ دلار، ناامید کرده است.

قیمت هر اونس طلا با سقوط روز جمعه، در این هفته مجموعاً  4.5 درصد افت قیمت داشت. این سقوط سبب شد که کف 1800 دلار بازار شکسته شود. در سه هفته گذشته، طلا در نتیجه امیدواری به گذر از کرونا و بهبود اقتصادی هرچه سریع‌تر با گزارش‌های اثربخشی واکسن کرونا، 8.5 درصد کاهش قیمت داشته است.

تحلیل بازار سهام | دو اهرم فشار در بورس

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: معاملات روز گذشته بازار سرمایه در حالی با افت ۳۵/ ۱ درصدی شاخص کل بورس به اتمام رسید که در این روز سقوط قیمت دلار به کف کانال ۲۵ هزار تومانی در صرافی‌های دولتی در کنار پس لرزه‌های شیوه‌نامه قیمت‌گذاری محصولات فولادی، بیشتر نمادهای شاخص‌ساز بازار سرمایه را به افزایش عرضه سوق داد و به کاهش قیمت در آنها منتهی شد.

Subscribe to بازار طلای جهانی