نامه روحانی به قالیباف درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، فارس نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور با صدور نامه‌ای خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهادات خود را درباره اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ ارائه کرد. 
متن این نامه به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛

بازگشت به نامه شماره ۱۰/۷۲۱۶۳/د مورخ ۱۳۹۹/۹/۲۵ جنابعالی و عطف به نامه شماره ۱۰۶۷۸۵ مورخ ۱۳۹۹/۹/۲۳ رئیس دفتر محترم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آثار تغییرات مزبور در لایحه بودجه ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد:

قالیباف: بودجه با قوانین بالادستی همخوانی ندارد | رئیس کل بانک مرکزی: حتما باید تغییراتی در بودجه داده شود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اقتصاد مقاومتی و برنامه توسعه تدوین نشده است و با هیچ یک از قوانین بالادستی همخوانی ندارد. به گفته او موضوع اصلاح ساختار بودجه که قرار بود در بودجه امسال دیده شود نیز به شکل مطلوبی در آن در نظر گرفته نشده است و از این بعد نیز بودجه دچار مشکلات و مسائل جدی و اساسی است. همچنین بحث وابستگی به نفت نیز موضوعی است که در بودجه مورد انتقاد کارشناسان مختلف قرار گرفته است.

انتقاد قالیباف از همتی | پاسخ رئیس کل بانک مرکزی به رئیس مجلس

Submitted by admin on

به گزارش«دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: رئیس‌کل بانک مرکزی در یک نامه رسمی، به انتقادات رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد. در جلسه‌های سخنرانی قالیباف، نقدهایی را نسبت به عملکرد بانک مرکزی ایراد کرده بود. این بار، عبدالناصر همتی دست به قلم برد تا‌ به‌صورت رسمی به انتقادات رئیس قوه‌مقننه پاسخ دهد.

قالیباف عنوان کرده بود که آدرس (ناکارآیی) سیاست‌های اقتصادی به پاستور، بهارستا‌ن و باب همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به جورجیا و میشیگان و آریزونا.

قالیباف:باید مراقب هر تصمیم ‌و اقدام باشیم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس میگوید: باید پذیرفت در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و در این جنگ اقتصادی نمی توان هرگونه تصمیمی را گرفت و باید مراقب اقدامات خود باشیم.

برچسب‌ها

سفر لاریجانی به کرمانشاه/ افتتاح 6 طرح برقی و آبی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از خبرگزاری صداوسیما (لینک) واحد نخست بخش گاز نیروگاه دالاهو به ظرفیت ۳۱۰ مگاوات صبح امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو افتتاح شد.

لاریجانی: آمریکا فکری برای دهان ترامپ بکند

Submitted by admin on

ایرنا: علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا آقای ترامپ متوجه نیست که خاک و نفت سوریه متعلق به دولت و ملت سوریه است و آمریکا حق ندارد با تجاوز به خاک آن کشور و تصرف میادین نفتی، قصد غارت آن را داشته باشد.

برچسب‌ها

نتایج سفر 4 روزه رئیس مجلس به صربستان

Submitted by admin on

خبرگزاری‌ها: رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به کشور و در جمع خبرنگاران گفت: در این اجلاس هیئت همراه در کمیته های مختلف درباره موضوع هاي  گوناگون صحبت و تبادل اطلاعات کردند.

وي با اشاره به موضوع اصلی اجلاس مبنی به احترام به حقوق بین المللی ادامه داد: بسیاری از کشورها درباره رفتار آمریکا و اسرائیل و همین طور بهم ریختگی رفتاری آنها، تذکرات خوبی دادند.

برچسب‌ها

Subscribe to رئیس مجلس