«فملی» یک‌تنه جور بازار را کشید/ عرضه‌‌ اولیه فعلا تعطیل

Submitted by karkhane on

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از جهش تولید در  خودروسازی گفت و اعلام کرد فعلا ظرفیت تولید روزانه 5هزار خودرو را داریم و تلاش می‌کنیم این ظرفیت را  20 درصد افزایش دهیم.

بورس اوراق بهادار تهران در روز گذشته نیمه دوم سختی را سپری کرد و با عرضه‌هایی که در بازار ایجاد شد نقشه بازار به رنگ سرخ تغییر کرد.

عرضه‌های اولیه بورس تا اطلاع ثانوی لغو شد

Submitted by karkhane on

به نقل از «ایرنا» مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به لغو عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه، گفت: این تصمیم در راستای حمایت از بازار سرمایه با توجه به شرایط کنونی گرفته شده است.

برچسب‌ها

منتظر این عرضه اولیه در بورس باشید

Submitted by karkhane on

حسام خوشبین فر مدیرعامل شرکت آسیاناما در نشست خبری به تشریح عملکرد این شرکت در صنعت CNG، ورود به فرابورس و همچنین برنامه‌های تولید این شرکت برای توسعه و فروش بازار محصولات آسیاناما در بازار داخلی پرداخت.

مدیرعامل شرکت آسیا ناما به اکوایران گفت: امسال توانستیم مخزن هیدروژنی را از ورق فولاد تولید کنیم که شرکت آسیاناما اولین تولیدکننده کشور در این زمینه به‌حساب می‌آید.

برچسب‌ها

بلوک سهام 51 درصدی استقلال در فرابورس عرضه خواهد شد

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران؛ سازمان خصوصی‌سازی کشور در اطلاعیه‌ای در خصوص عرضه بلوک سهام استقلال اعلام کرد که به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، مصوبه هیئت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، س

عرضه اولیه سهام چگونه آسیب زا می‌شود؟

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران؛ در جریان نشست خبری پذیره نویسی سهام شرکت تأمین سرمایه کیمیا تعدادی از فعالان بازارسرمایه و خبرنگاران با پرسش این سؤال که «آیا در شرایطی که ارزش معاملات خرد به زیر 2 هزار میلیارد تومان رسیده پذیره نویسی سهام باعث قرمزتر شدن رنگ نمادها نمی‌شود؟» و سوالاتی از این دست، خواهان پاسخ به راهکارهای در نظر گرفته شده بابت تأثیرات منفی عرضه های اولیه در شرایط رکودی بازار شدند.

برچسب‌ها

تپسی، گران قیمت خورد؟

Submitted by karkhane on

برخی معتقد بودند که این عرضه اولیه می‌تواند سرآغاز مهمی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا باشد تا بتوانند در فضای بازار سرمایه ارزش‌گذاری شوند. اما از طرف دیگر برخی کارشناسان بر این باورند که ارزش‌گذاری صورت گرفته درست نبوده و اشکالات و ابهامات زیادی به این عرضه اولیه وارد است.

برچسب‌ها

16 نماد بورسی متوقف شدند/ عرضه اولیه اخزاها از فردا

Submitted by karkhane on

 

 

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در پایان مبادلات امروز 16 نماد متوقف شدند. عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید 1403/11/01 در نماد "اخزا0091" فردا دوشنبه 26 مهر انجام میشود.

 

برچسب‌ها

عرضه اولیه های روز چهارشنبه/ در عرضه اولیه امروز چند نفر مشارکت کردند؟

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در عرضه اولیه امروز، 5 درصد از کل سهام این شرکت تعداد 138 سرمایه‌گذار واجد شرایط مشارکت کردند که بیشترین حجم تخصیص‌یافته به هر سرمایه‌گذار تعداد 2 میلیون و 789 هزار و 534 سهم و قیمت تخصیص 333.3 تومان به ازای هر سهم بود. در عرضه حآفرین تعداد کل سهام قابل عرضه 371 میلیون و 400 هزار سهم معادل 5 درصد از کل سهام این شرکت بود که حداکثر   سهام قابل خریدارای توسط هر سرمایه‌گذار واجد شرایط 74 میلیون سهم اعلام شد.

Subscribe to عرضه اولیه