صورت سود و زیان سهامدارانِ بورس در هفته آخر تیر

Submitted by karkhane on

در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه افت 513 واحدی داشت و روز یکشنبه شاخص ریزش 49 هزار و 593 واحدی پیدا کرد. روز دوشنبه نیز شاخص 64 هزار و 663 واحد پایین آمد و به کانال 1.9 میلیونی سقوط کرد. روز سه‌شنبه شاخص 43 هزار و 122 واحد رشد کرد تا با رسیدن به مرز 2 میلیون واحدی برخی از ناظران از حمایت در این سطح صحبت کنند. و در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل 16 هزار و 661 رشد کرد و به محدوده 2 میلیونی برگشت.

زیان انباشته بیمه نوین به صفر می‌رسد؟

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: در سال ۹۴ حداقل ۷۸ میلیارد تومان زیان انباشته در بیمه نوین شناسایی شده بود که به گفته حسین کریم‌خان‌زند پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رقم به کمتر از ۳۷ میلیارد تومان رسید و امسال نیز طبق برنامه و با هدف‌گذاری صورت گرفته این رقم به صفر می‌رسد. مجموعه امیدوار است علاوه‌بر شناسایی سود، بتوانیم توزیع آن را هم در پایان این سال مالی محقق کند.

« وصنعت » به دنبال رفع زیان زیرمجموعه‌ها

Submitted by admin on

مجمع سالانه سرمایه‌گذاری صنعت و معدن با حضور 90 درصد سهامداران برگزار شد که در پایان صاحبان سهام با تقسیم سود 20 تومانی هر سهم از 24.5 تومان سود ساخته شده موافقت کردند.  شرکت در سال مورد گزارش افزایش سرمایه از 300 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان را به ثبت رساند و تقسیم سود براساس سرمایه جدید صورت گرفت.

دورنمای مبهم « کحافظ »

Submitted by admin on

مجمع عادی به طور فوق‌العاده کارخانه‌های کاشی و سرامیک حافظ با حضور 95 درصد سهامداران تشکیل شد و این در حالی بود که در پایان مجمع، سهامداران بدون تقسیم سود اعلام کردند: «کحافظ» در پایان اسفندماه سال گذشته 186.8 تومان زیان ساخته است.

مجمع شرکت در 31 تیرماه امسال برگزار شده بود، اما به دلیل ایراد اداره ثبت مبنی بر عدم درج آگهی مجمع در روزنامه دوم شرکت، با تصویب مجدد مصوبه‌های قبلی تشکیل و پس از خواندن صورتجلسه ختم جلسه اعلام شد.

زیان ۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ای‌ها

Submitted by admin on

بیمه مرکزی: به گفته عبدالناصر همتی؛ رئیس بیمه مرکزی برای نخستین بار در سال ۹۴ نفوذ بیمه (نسبت حق بیمه به تولید ناخالص داخلی) از ۲ درصد گذشت و الان ۲.۱ درصد است، درحالی که ضریب نفوذ بیمه در سال ۷۳-۷۴ ۰.۳۴ درصد بود. همتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید می‌کند: در ایران بیمه‌های عمر نزدیک ۱۳-۱۴ درصد است به عبارت دیگر ۸۶ درصد پرتفوی بیمه در ایران بیمه‌های غیر عمر و ۱۴ درصد بیمه‌های عمر است.

Subscribe to زیان