پرده جدید مشارکت « مارون » با لینده

Submitted by admin on

رحیم شریف موسوی در گفت‌وگو با «نیپنا» در تشریح تازه‌ترین وضعیت امضای دو قرارداد همکاری با لینده آلمان برای اجرای طرح‌های افزایش ظرفیت تولید اتان و اتیلن در مجتمع پتروشیمی مارون می‌‌گوید: به منظور افزایش ظرفیت دریافت خوراک اتان و افزایش ظرفیت تولید اتیلن قراردادی با لینده در دو بخش خرید لایسنس و انجام مهندسی امضا شد.

آلمان و نروژ در پتروشیمی ایران

Submitted by admin on

وزارت نفت: امیرحسین زمانی نیا درباره مذاکره خود با مدیران شرکت لینده در حاشیه سیزدهمین همایش پتروشیمی ایران (IPF) اظهار کرد: این شرکت آلمانی آماده همکاری با ایران در چند طرح پتروشیمی است که در این زمینه مذاکره خوبی انجام شد و نتیجه آن نیز خوب بود. وی با بیان این که راه‌های تامین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی ایران با لینده در حال بررسی است از تمایل این شرکت برای حضور در پروژه ایران ال ان جی ابراز خبر داد. بررسی نحوه مشارکت لینده در طرح پتروشیمی دماوند و نیز چند طرح متانول از جمله مهمترین محورهای مذاکرات لینده با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.

سرانجام همکاری «فملی» با اتوتک و لینده

Submitted by admin on

مجری طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد در خصوص احداث کارخانه اکسیژن این مجموعه می‌گوید: از آن‌جایی که اصلاح مشعل کوره ذوب فلش نیازمند احداث کارخانه اکسیژن با خلوص 955درصد اکسیژن تولیدی است، این پروژه با همکاری شرکت لینده آلمان در حال انجام است که در حال حاضر، پیشرفت پروژه 90 درصد و امید است تا پایان امسال نصب تجهیزات آن به پایان برسد.

Subscribe to لینده