تحلیل بنیادی سهام بانک دی/ مزایده‌های بی‌نتیجه

Submitted by karkhane on

بانک دی با افزایش فشار‌های بانک مرکزی به بانک‌های تجاری کشور درخصوص تمرکز بر عملیات بانکداری و فروش اموال مازاد، 

پرونده اختلاس بزرگ بورس در دادسرای ویژه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس، دو هفته پیش سازمان بورس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد «با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه که منجر به ایجاد اختلافات مالی فی‌مابین کارگزاری مذکور و بانک تسویه‌گر این کارگزاری شده است، بنا به وظایف ذاتی خود و در حفاظت از حقوق سهامداران به موضوع ورود نموده و در این راستا تمامی عملیات کارگزاری مذکور، تحت نظارت مستقیم نمایندگان سازمان بورس قرار می‌گیرد.»

نکات پنهان سود پاییز سه سهم خاص؛ مادیرا، دی و خاورمیانه

Submitted by admin on

دنیای بورس: گزارش فصل پاییز سه شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران، بانک دی و بانک خاورمیانه بر روی سایت کدال قرار گرفت. پس از بررسی عملکرد فصلی این سه سهم، نکات قابل توجه‌ای رصد شد که در ادامه آورده شده است.

« وخاور »

چرا «دی» مجبور به فروش دارایی‌ها است؟

Submitted by admin on

دنیای بورس: زیان انباشته بانک دی به 12 هزار میلیارد تومان تا پایان پاییز نزدیک شده است. زیان انباشته این بانک تا پایان نیمه نخست حدود 10800 میلیارد تومان بود. این بانک با سرمایه 640 میلیارد تومان نیازمند افزایش سرمایه سنگین به منظور خروج از مشمولیت ماده 141 قانون تجارت است.

برچسب‌ها

8  اقدام حمایتی از « فاذر »

Submitted by admin on

آذرآب که در سال جاری با مشکلات و حاشیه‌های متعدد مدیریتی، کارگری و سهامداری روبه‌رو بود، نماد آن در بازار سرمایه از 31 خرداد سال جاری متوقف شد و البته با توجه به شرایط کنونی برای ادامه حضور در بورس آینده نامعلومی دارد.

12 بانک بورسی در صف برگزاری مجامع

Submitted by admin on

با وجودی که بانک‌های ملت، تجارت، خاورمیانه، آینده، قرض الحسنه مهر ایران، انصار، دی، حکمت ایرانیان و ایران و ونزوئلا تا ۳۱ تیرماه و طبق اعلام قبلی مجامع خود را برگزار کرده اند اما هنوز مجامع بانک‌های پاسارگاد، شهر، سامان، کارآفرین، پارسیان، قوامین، اقتصاد نوین، سپه، توسعه تعاون، رفاه کارگران، سرمایه، سینا،  توسعه صادرات، کشاورزی، ملی، صنعت و معدن، مسکن، بانک قرض الحسنه رسالت ، صادرات و ایران زمین و همچنین موسسه های اعتباری ملل و کوثر به دلیل به حد نصاب نرسیدن و یا برخی مشکلات دیگر تاکنون برگزار نشده است.

Subscribe to بانک دی