نحوه تسویه بدهی متقاضیان از طریق تهاتر با مطالبات

Submitted by admin on

ایبنا: براساس اطلاعیه شماره ۳ این معاونت، بر اساس بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور و آیین‌نامه اجرایی آن، موضوع تصویب نامه شماره ۵۴۰۳۶/ت۵۵۴۱۳ﻫ مورخ ۳۰. ۴.

طرح « وآیند » برای تسویه مطالبات غیرجاری

Submitted by admin on

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، طرح نوبهار به منظور تشویق مشتریان بدهکار برای تسویه مانده مطالبات غیرجاری در بازه زمانی ۱۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در همه شعب بانک آینده به مرحله اجرا درمی‌آید.

بر اساس این طرح، مشتریانی که تا پایان روز کاری ۳۱ اردیبهشت سال‌جاری، نسبت به تسویه نقدی بدهی‌های تسهیلاتی یا به‌روزرسانی اقساط اقدام کنند، از مزایای ویژه‌ای مانند بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم تاخیر تادیه و تخفیف در نرخ سود پس از سررسید، برخوردار می‌شوند.

کاهش زمان تسویه معاملات

Submitted by admin on

صورت‌جلسه چهارصد و نود و چهارمین صورت‌جلسه هیت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص کاهش زمان معاملات سهام مطرح و مقرر شد زمان تسویه معاملات اوراق بهاداری که در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس سه روز پس از انجام معامله بود، به دو روز 1س از انجام معامل کاهش یابد. البته تاریخ شروع دستورالعمل اعلام نشده است.

برچسب‌ها

تسویه با غیرمجازها تا پایان بهمن

Submitted by admin on

مناقضات و نارضایتی‌ها پیرامون موسسه‌های غیرمجاز در حالی یکی از سوژه‌های اصلی است که سیاست‌گذار پیش از این تسویه بخش عمده‌ای از مطالبات را در دستور کار قرار داده بود. حتی رییس جمهور دیشب در گفت‌گوی تلویزیونی از حل مشکل آنان خبر داده و گفته است:‌ تا حالا 11هزار میلیارد تومان بانک مرکزی برای اینکار پول گذاشته شده تا برای حل مشکل 98درصد مردم مشکلشان حل شود.

تسویه معاملات نفت به زودی بورسی می‌شود

Submitted by admin on

شرکت ملی نفت در دولت‌های نهم و دهم بنا داشت فرآیند عرضه نفت خام را از طریق بورس انجام دهد اما به نتیجه نرسید تا اینکه به در دو سال اخیر عرضه نفت از طریق بورس انرژی این بار به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

برنامه « وآیند » برای افضل توس

Submitted by admin on

پیرو واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تسویه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای پول و اعتبار، بانک آینده اعلام کرد: یک هفته پس از واگذاری رسمی، در شعب تعاونی هیات‌های تسویه افضل توس در سراسر کشور مستقر شدند.

اطلاعیه تسویه بدهی‌ها و مطالبات دولت

Submitted by admin on

مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی از زیرمجموعه‌های معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور نخستین اطلاعیه خود در خصوص تسویه بدهی‌ها و مطالبات دولت از طریق صدور اوراق تسویه خزانه را منتشر کرد.

زمان اطلاعیه مزبور که امروز در صفحه 4 روزنامه «دنیای اقتصاد» منتشر شده، تا پایان سال 1396 عنوان شده است.

Subscribe to تسویه