وضع بازار پلیمرها | قیمت پایه پتروشیمی ها + جدول

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»،‌قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی با نرخ دلار ۱۵۸۳۴۸ ریالی محاسبه و اعلام شد. هفته پیش قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی بر اساس نرخ دلار ۱۵۶۸۷۰ ریالی محاسبه و اعلام شده بود.

روند قیمت محصولات پتروشیمی در سال 2017

Submitted by admin on

قیمت‌های اعلام شده برای اتیلن مربوط به قرارداد سی اف آر شمال شرق آسیاست. انواع پلی اتیلن و همچنین پلی پروپیلن بر اساس قیمت سی اف آر شرق دور آسیا گزارش شده اند و قیمت دیگر محصولات بر مبنای قرارداد سی اف آر چین است. قیمت های مذکور از سوی موسسه پلاتس منتشر شده اند.

پیش‌بینی قیمت محصولات پتروشیمی در هفته جاری

Submitted by admin on

بازارهای چین به علت جشن روز ملی این کشور در تمام روزهای معاملاتی این هفته تعطیل خواهد بود و کره جنوبی نیز از روز سه شنبه وارد تعطیلات موسوم به جشن برداشت محصول میشود. در هند نیز بازارها در روز دوشنبه به علت یکی از اعیاد مذهبی فعالیتی نخواهند داشت و بازارهای هنگ کنگ نیز با تعطیلاتی مشابه چین مواجه خواهند بود.

احتمال افزایش قیمت محصولات پتروشیمی در آسیا

Submitted by admin on

محدودیت‌های لجستیکی در نظر گفته شده از سوی دولت چین در هفته‌های اخیر منجر به رکود نسبی بازار محصولات پتروشیمی و شیمیایی شد. برخی تولیدکنندگان پایین دستی به علت محدودیت‌های حمل و نقل محصولات خود سطح خرید مواد اولیه خود را پایین آورده‌اند امری که به تزلزل قیمت در صنایع بالادستی منجر شد.

در این میان اما خبرهایی از وضع محدودیت بارگیری و تردد کشتی‌های حامل برخی مواد شیمیایی در بزرگترین رودخانه چین به گوش میرسد امری که هیجان جدیدی را به بازارها تزریق کرده است.

Subscribe to محصولات پتروشیمی