شرایط تامین اعتبار یوزانس و ریفاینانس واردات

Submitted by admin on

بانک مرکزی: بانک مرکزی در بخشنامه‌ای شرایط تامین اعتبارات یوزانس و ریفاینانس و مدت ارایه اسناد حواله ارزی را برای واردات 287 کالا و مربوط به ماشین‌ آلات و تجهیزات ابلاغ کرد.

  • مشروح بخشنامه بانک مرکزی را اینجا بخوانید.

رمزگشایی از نامه رییس اتاق تهران به همتی

Submitted by admin on

ایسنا: یوزانس یک اعتبار اسنادی است که به خریدار کالا اجازه می‌دهد، هزینه مربوط به کالای خریداری شده را به شکل نسیه به فروشنده پرداخت کند. در این چارچوب، تولیدکننده، مواد اولیه خود را در قالب یک برنامه زمان‌بندی شده‌ از قبل خریداری می‌کند و سپس بعد از پایان برنامه زمان‌بندی شده، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

بازگشایی ۲ خط اعتباری یوزانس « فارس »  

Submitted by admin on

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه برای نخستین بار در پسابرجام شرکت‌های ژاپنی با تائید هلدینگ خلیج فارس به عنوان تضامین خط اعتباری اقدام به بازگشایی منابع مالی از مسیر یوزانس برای طرح های در دست اجرای پتروشیمی این هلدینگ کردند، تصریح کرد: از مجموع ۹۶۰ میلیون یورو خط اعتباری یوزانس حدود ۶۴۰ میلیون یوروی آن برای تکمیل و بهره برداری طرح‌های در دست اجرا هزینه شد. ۳۲۰ میلیون یورو از این خط اعتباری باقی مانده که ژاپنی‌ها آن را به حساب هلدینگ خلیج فارس واریز کرده و قصد دارد بخشی از آن را برای شتاب در ساخت پتروشیمی گچساران و سایر پروژه‌ها هزینه کرد.

برنامه «خکاوه» برای داخلی‌سازی کامیون‌ها

Submitted by admin on

گشایش خطوط اعتباری

فشارها و تحریم های اقتصادی موجب قطع روابط شرکت‌های اروپایی با سایپا دیزل شد، اما با اجرای برجام برنامه‌های این شرکت با ولوو و رنو از سر گرفته شد.سایپا دیزل جزو شرکت‌هایی بود که پس از برجام موفق به گشودن ال.سی (خط اعتباری) و همچنین یوزانس‌های 6 ماهه و یکساله شده و از فضای پسابرجام استفاده مناسبی کرد. به گفته مدیرعامل شرکت این خطوط اعتباری از طریق شرکت‌های فروشنده که با «خکاوه» با آن‌ها در حال همکاری است، گشایش یافت.

برچسب‌ها

یوزانس ۱۲ماهه در بانک‌های عامل

Submitted by admin on

تسنیم: چندی قبل بانک مرکزی در اجرای بند 10 ابلاغیه ارزی معاون اول رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ضوابط گشایش اعتبار اسنادی مدت دار حداکثر معادل 50 میلیون دلار صرفا برای هر واحد تولیدی موجود، بابت واردات کالا به سرزمین اصلی به منظور تکمیل و تجهیز خطوط تولید تا سقف سه سال با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ارزی را به بانکها و موسسه‌های اعتباری ابلاغ کرد.

برچسب‌ها

Subscribe to یوزانس