نمایشگاه مالی تحت تأثیر معترضان بورسی

Submitted by karkhane on

در حالی که شاخص بورس تهران در هفته‌های اخیر قرمزپوش بوده و بسیاری از فعالان بازار اعتراضاتی را نسبت به وضعیت بورس تهران داشتند، امروز نمایشگاه خلوت‌تر از همیشه به نظر می‌‌رسید.

غیبت بسیاری از کارگزاری‌ها در این رویداد به چشم می‌خورد، حتی مسوولان فعلی سازمان نیز در این نمایشگاه شرکت نکردند، عده‌ای نیز با بنرهای اعتراضی در مراسم افتتاحیه حاضر شدند.

گزارش اکوایران از روز اول نمایشگاه را ببینید.


پاسخ به انتقادات دولت| روحانی: در شرایط جنگی قرار داریم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، حسن روحانی در بازدید از نمایشگاه پتروشیمی در روز ملی صنعت پتروشیمی گفته است، پتروشیمی خودش زنجیره است. باید پایین دست تکمیل شود.

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه پتروشیمی| سوژه عکاسان از روحانی + عکس

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، حسن روحانی، رئیس جمهور به همراه وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت پتروشیمی بازدید کردند. البته بیشتر سوژه خلوتی نمایشگاه و نداشتن حضور خیلی از مسئولان و همراهان رئیس جمهور بیشتر در نمایشگاه خودنمایی می کرد.

زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه/ هفته اول اردیبهشت 99

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از سنا، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم از تابستان سال جاری آغاز شده و فاینکس ۲۰۲۰، اول تا چهارم اردیبهشت ۹۹ و پیش از ماه رمضان در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شود.

برچسب‌ها

صادرات 22 میلیون تنی پتروشیمی‌ها

Submitted by admin on

خبرگزاری صداوسیما: بهزاد محمدی در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عنوان کرد: در نگاه کلان، در صنعت پتروشیمی حدود ۲۳.۵ میلیون تن دریافت خوراک داریم که این خوراک در دو هاب پتروشیمی عملیاتی ماهشهر و عسلویه و بقیه در مجتمع‌های مستقر درسایر مناطق کشور مصرف می‌شوند.

ظهور بازار آتی با شمایل جدید در بورس کالا

Submitted by admin on

دنیای بورس: روز گذشته سالن اجتماعات دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه میزبان خبرنگاران حوزه بورس کالا در نشست خبری مدیرعامل این شرکت بود. نشست خبری حامد سلطانی‌نژاد در ابتدا و پیش از جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران بر پایه دو محور «اعلام عملکرد سال ۹۷» و «ارائه برنامه‌های سال ۹۸» آغاز شد و در پایان خبرنگاران سوالات خود را با وی در میان گذاشتند.

برچسب‌ها

گمانه‌زنی‌ها از تغییر مالیات سهام

Submitted by admin on

دنیای بورس: شاپور محمدی؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در افتتاح نمایشگاه IRANFINEX2019 با تایید این مطلب اعلام کرد:‌ پیشنهاد کاهش مالیات نقل و انتقال سهام و معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته، مجددا به شورای هماهنگی اقتصادی ارایه شد.

همچنین امروز مهمترین اقدام‌های سال ۹۸ از زبان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز ارایه شد که بر مبنای آن: 

مذاکره « شکبیر » با مشتریان اروپایی

Submitted by admin on

پتروشیمی امیرکبیر: حمیدرضا رستگار؛ مدیر بازرگانی پتروشیمی امیرکبیر با تایید مذاکرات «شکبیر» با مشتریان آسیایی و اروپایی گفت: این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه پلیمری در آسیا در نمایشگاه eurasia ۲۰۱۸ plast ترکیه حضور پیدا کرد.

برچسب‌ها

عامل اصلی تعدیل نرخ بیمه‌ها

Submitted by admin on

دنیای بورس: غلامرضا سلیمانی در حاشیه پنجمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی گفت: بعد از تغییرات نرخ ارز تقریبا هر خسارتی که قرار باشد در بخش‌های پوشش بیمه‌ای که مبتنی بر پرداخت ارزی است، انجام شود، با نرخ سامانه نیما صورت می‌گیرد، به عبارتی ما تغییر پایه‌ای در پرداخت ارز داریم و باید ریالی که داریم را تبدیل به یورو کنیم که این مساله، مشکل ساز شده است و زمانی که تبدیل ریال به ارز صورت می‌گیرد، به نوعی هزینه سنگینی به شرکت‌های بیمه تحمیل خواهد شد.

6 برنامه آتی بورسی‌ها تا پایان سال جاری

Submitted by admin on

دنیای بورس: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، روسای سازمان بورس، بیمه مرکزی، سازمان خصوصی سازی، معاونان سازمان بورس، استاندار هرمزگان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

Subscribe to نمایشگاه