انتشار آگهی‌های افزایش قیمت بورسی ها

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، در گزارش‌های روز گذشته، دو شرکت از افزایش قیمت محصولات خود خبر دادند. شرکت صنعتی پارس خزر در افشای اطلاعات با اهمیت اعلام کرد که مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خود را از سوی انجمن صنفی کارفرمایی تولید‌کنندگان لوازم خانگی کوچک و هماهنگی با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان دریافت کرده است.

برچسب‌ها

لیست بلند بالای افزایش قیمت‌های بورسی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: روز گذشته سامانه کدال میزبان افشای اطلاعات شرکت‌های بسیاری بود. عمده این شفاف‌سازی‌ها به اعلام خبر افزایش قیمت محصولات و خدمات ارتباط داشت. دو شرکت نفتی و دو شرکت قندی نیز جزو شرکت‌هایی بودند که از افزایش قیمت محصولات خود خبر می‌دادند.

شرکت نفت پارس، شرکت نفت ایرانول و شرکت نفت بهران سه شرکت نفتی هستند که از صدور مجوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان خبر داده‌اند. شرکت نفت پارس در این اطلاعیه از افزایش قیمت روغن‌های موتوری بنزینی و دیزلی خبر داده است.

برچسب‌ها

افزایش نرخ « درهآور »| دلیل تغییر قیمت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دارویی ره آورد تامین در گزارشی اعلام کرد افزایش نرخ  15 درصدی با توجه به افزايش قيمت ماده موثره است. بر مبنای اطلاعیه کدال این شرکت، افزايش نرخ نسبت به كل محصولات حدوداً 15 درصد است.

 افزایش قیمت سیمان تصویب شد

Submitted by admin on

دنیای بورس: انجمن صنفی کارفرمایان سیمان امروز به منظور بررسی مشکلات و مسائل صنعت سیمان و ارائه راه‌حل‌های مناسب و عملیاتی در جهت برون رفت از وضعیت کنونی و جلوگیری از توقف کار کارخانه‌ها و بروز تنش‌های کارگری جلسه هم اندیشی با حضور همه مدیران عامل شرکت‌های تولیدکننده سیمان و کارشناسان این بخش برگزار کرد و در نهایت با افزایش 37 درصدی قیمت سیمان موافقت شد. مطابق تصمیم اعضای انجمن صنفی کارفرمایان سیمان، قیمت انواع سیمان خاکستری و سفید از فردا تغییر می‌کند.

مجوز افزایش قیمت در نخستین خودروساز

Submitted by admin on

زامیاد: زامیاد با اعلام خبر رسمی افزایش قیمت 33.5 درصدی از 30 آبان ، پیش قراول این موضوع مهم برای صنعت خودرو شد. به این ترتیب «خزامیا» با اعلام دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصدی نرخ فروش، قیمت فروش 4 محصول سبک  وانت نیسان بنزین سوز و وانت نیسان دو گانه سوز را به بیش از 56.9 میلیون تومان ، وانت بادرا به 62.1 میلیون تومان و پیکاب ریچ دوکابین را به 129.9 میلیون تومان رساند .

برچسب‌ها

هیجان ناتمام خودرویی؟ / سناریوهای سودآوری خودروسازان با جهش نرخ فروش

Submitted by admin on

دنیای بورس: گروه خودرویی در معاملات امروز نیز با صف خرید مواجه هستند. در حالی‌که خودروسازان با زیان‌های سنگینی مواجهند، اما هیچ‌توجهی به وضعیت اسفناک حاکم بر این صنعت نمی‌شود. همچنان به دنبال حباب قیمتی که در زمستان 94 در این گروه‌ها رقم خورد، بازی سهام برای بازیگران بورس تهران جذاب است. این در حالی است که نگاهی به واقعیت‌ها دقیقا خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و می‌تواند برای خریداران سهام در آینده حاوی ریسک باشد.

چرا خودرویی‌ها رشد می‌کنند؟

برچسب‌ها

افزایش احتمال تغییر قیمت دارو در نیمه دوم امسال

Submitted by admin on

فانا: غلامرضا اصغری؛ رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص سناریوی تغییر قیمت دارو تاکید دارد: تغییر قیمت دارو در نیمه دوم سال به عواملی مثل قیمت بسته‌بندی آن بستگی دارد. در این میان مواد پتروشیمی و هزینه بسته‌بندی دارو افزایش یافته است. به عنوان مثال قیمت تمام شده ظرف سرم از محتوای آن بیشتر شده است. اگر این افزایش قیمت‌ها در قیمت‌گذاری اقلام دارویی مدنظر نباشد، تولید دارو دچار اختلال می‌شود.

برچسب‌ها

تایید رسمی افزایش 12 درصدی نرخ سیمان

Submitted by admin on

دنیای بورس: معاون وزیر صنعت از موافقت این وزارتخانه با افزایش 12 درصدی قیمت سیمان خبر داد و گفت: این افزایش بها برای 2 سال اخیر(96 و 97) سالیانه 6 درصد محاسبه و اجرایی شده است. به گفته جعفر سرقینی این افزایش 12 درصدی مشمول همه اقلام سیمان تولیدی می‌شود و مبنای عملکرد کارخانه‌های مربوطه است.

افزایش قیمت دارو تا پایان سال نداریم؟

Submitted by admin on

فانا: حسن قاضی‌زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به میانگین ۹ درصدی افزایش قیمت دارو در کشور تاکید کرد: تا پایان سال جاری افزایش قیمت دارو را نداریم. به گفته وی از ابتدای امسال بعضی از دارو‌ها تغییر قیمت نداشتند و قیمت برخی دارو‌ها نیز تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

فراخوان « دانا » برای افزایش سرمایه بیمه بدنه

Submitted by admin on

دنیای بورس: پیرو اطلاعیه بیمه مرکزی درخصوص افزایش قیمت وسایل نقلیه زمینی اعم از خودروهای وارداتی و ساخت داخل، این شرکت از مشتریان و بیمه‌گذاران خود درخواست کرد در راستای ماده ۹ آیین‌نامه شماره ۵۳ شورای‌عالی بیمه (شرایط عمومی بیمه بدنه خودرو)، با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در تهران و شهرستان‌ها در اسرع وقت، نسبت به افزایش سرمایه بیمه‌نامه بدنه خودرو خود اقدام کنند تا از بروز هرگونه ضرر و زیان احتمالی ناشی از ماده ۱۰ قانون بیمه (قاعده نسبی) در هنگام وقوع خسارت جلوگیری شود.

Subscribe to افزایش قیمت