رتبه بندی جدید PSP ها| جایگاه « پرداخت »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ماهنامه پیوست، بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیکی PSP جهان در سال ۲۰۱۸، به پرداخت ملت با رشدی معادل ۲۴ درصد ، رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

این رتبه بندی نشان‌دهنده تغییرات مثبت کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات «وبملت» است که از نظر تعداد تراکنش برترین شرکت در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) محسوب می‌شود.

تغییر در رتبه‌بندی « رکیش »

Submitted by admin on

کارت اعتباری ایران کیش: در آخرین رتبه‌بندی، ایران کیش در ۵ رشته خدمات پشتیبانی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای حامل محتوا و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات گواهی پایه یک اخذ کرده است.

رتبه « فارس » در میان برترین پتروشیمی‌های جهان

Submitted by admin on

صنایع پتروشیمی خلیج فارس: در گزارش رتبه بندی موسسه بین المللی ‌ICIS ‌‌ که تمامی شرکت‌های شیمیایی-‌پتروشیمیایی جهان بر اساس عملکرد مالی و میزان فروش مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، شرکت صنایع ‌پتروشیمی خلیج فارس‎ ‎با ‌‌6 پله صعود نسبت به سال 2016 در رتبه سی و هشتم از میان یکصد شرکت برتر قرار گرفت.‌

همچنین در این گزارش که سپتامبر هر سال میلادی منتشر می‌شود، رتبه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خاورمیانه دوم اعلام ‌شده است.

برچسب‌ها

رتبه « آسیا » در میان بیمه‌ای‌ها

Submitted by admin on

 این شرکت بیمه‌ای به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور و حایز رتبه اول گروه موسسه‌های بیمه‌ای یکصد شرکت برتر کشور، برای چهار سال متوالی، براساس رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب به تفکیک امتیاز به موقع بودن و قابلیت اتکا برای سال ۱۳۹۶، رتبه اول شرکت‌های بیمه بورسی را کسب کرد.

رتبه « حکشتی » در رده‌بندی جهانی

Submitted by admin on

به گزارش «مانا»، گروه کشتیرانی ایران توانست در مدت یکسال بین 100 شرکت برتر حمل‌ونقل کانتینری آلفالاینر از رتبه 21 با دو پله صعود جایگاه 19 را به خود اختصاص دهد. ناوگان حمل‌ونقل کانتینری گروه کشتیرانی ایران توانست با 46 فروند شناور کانتینری به ظرفیت 96 هزار و 383 TEU از شرکت‌های رقیب خود فاصله گرفت و در پل 19 جدول بایستد.

برچسب‌ها

بانک‌ها سال 97 رتبه‌بندی می‌شوند

Submitted by admin on

بر مبنای صحبت‌های وزیر اقتصاد بانک‌ها رتبه‌بندی می‌‌شوند. صحبت‌های کرباسیان اگر چه به تازگی مطرح نشده و این موضوع چند سال پیش هم مطرح شده بود اما با توجه به وضعیت بانک‌ها و نظام بانکی در شرایط فعلی، که برخی از بانک‌ها حتی به بحران رسیدند، طرح این موضوع و عملیاتی شدن آن از سوی دولت می‌تواند باب جدیدی در وضعیت فعلی بانک‌ها باشد. اهمیت رتبه‌بندی با توجه به شرایط ریسک سرمایه‌گذاری در هر سیستمی می‌تواند متناسب با وضعیت سود و ریسک بانک‌ها، وضعیت جدیدی پیش‌روی سپرده‌گذار قرار دهد.

برچسب‌ها

معرفی ۵۰۰ غول اقتصاد ایران

Submitted by admin on

۵۰۰ غول اقتصاد ایران به‌عنوان موفق‌ترین بنگاه‌های تجاری و صنعتی معرفی شدند. مطابق اعلام سازمان مدیریت صنعتی، میزان فروش صد شرکت اول سال ۹۶ براساس اطلاعات مالی سال گذشته، ۵۴۹ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به کل فروش همین صد شرکت در سال قبل، 17.7 درصد رشد فروش را نشان می‌دهد. ۱۰ شرکت ابتدای فهرست، فروشی معادل ۱۸ برابر فروش ۱۰ شرکت انتهای فهرست دارند. ۱۵ شرکت بالای فهرست نیز 49.9 درصد جمع فروش صد شرکت را شکل می‌دهد که نشان‌دهنده درجه تمرکز در وضعیت شرکت‌های بزرگ ایران است.

4 بانک در فهرست برترین‌های بورس

Submitted by admin on

فهرست ۵۰ شرکت فعال تر بورس تهران برای سه ماهه سوم سال ۹۶ به‌روز شد و از این لیست ۵ شرکت خارج و ۵ شرکت جدید اضافه شدند. بر اساس اطلاعات اداره آمار بورس تهران، در دوره جاری نمادهای «سفارس»، «ونوین»، «دعبید»، «وخاور» و «خگستر»  از ۵۰ شرکت فعال تر بورس تهران خارج  و نمادهای «های وب»، «کاوه»، «فایرا»، «وخارزم» و «شیراز» به این فهرست اضافه شدند.

«پارسان» در رده‌بندی بزرگان جهان

Submitted by admin on

مرتضی عزیزی در گفت‌وگو با «نیپنا» با اشاره به ارتقای رتبه هلدینگ پتروشیمی پارسیان در رده‌بندی شرکت‌های بزرگ صنایع پتروشیمی جهان می‌گوید: رتبه هلدینگ پتروشیمی پارسیان بدون درنظر گرفتن درآمد شرکت از محل شرکت‌های پالایشی زیرمجموعه، در تازه‌ترین رتبه‌بندی موسسه ICIS با هشت پله صعود به 57 جهان ارتقا یافت.

به گفته این مقام مسئول این شرکت موفق شد با دستیابی به بالاترین بازده فروش و بازده دارایی در بین 100 شرکت برتر پتروشیمیایی جهان، عملکرد مناسبی را در سودآوری و استفاده بهینه از دارایی‌های شرکت ارائه کند.

رتبه‌بندی آینده « پارسیان »

Submitted by admin on

رتبه بندی CI همچنین رتبه بندی کوتاه مدت و بلند مدت در سطح داخلی را منتشر می کند که در کوتاه مدت "ir1" و در بلند مدت سطح irAA-"" گزارش شده است. چشم انداز IFSR در بلند مدت و رتبه بندی داخلی بیمه پارسیان هر دو "باثبات" هستند. در کوتاه مدت سطح "B" و در بلند مدت  "BB-"  گزارش شد.

Subscribe to رتبه بندی