این موشک‌ها پایگاه نظامی آمریکا را درهم کوبید + عکس

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، میزان نوشت: «ذوالفقار» و «قیام» از دستاوردهای مهم دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که سیلی اول انتقام سخت را بر چهره استکبار وارد کردند.

رزمایش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سواحل خلیج همیشه فارس در ایام اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و در هنگامه‌ای که هواپیماهای رژیم آمریکا در واپسین روزهای حضور ترامپ در کاخ سیاه، در منطقه ما رژه مانور می‌رفتند، با اقتدار برگزار شد.

برچسب‌ها

ایران به فناوی پرتاب موشک زیر آب دست یافت

Submitted by admin on

ارتش: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بیانیه‌ای به مناسب ۱۳ آبان اعلام کرد: ارتش آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد. بر مبنای این بیانیه نیروهای مسلح بر سر امنیت مردم با هیچ‌کس شوخی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

حمله راکتی به مقر شرکت‌های نفتی خارجی در بصره

Submitted by admin on

دنیای بورس: به گزارش رویترز امروز صبح منطقه‌ای در غرب شهر بصره که مقر اصلی بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی نفتی است مورد حمله قرار گرفت. هنوز هیچ کشور و یا گروهی این حملات را بر عهده نگرفته است. این حادثه پس از حمله به مقر نظامیان آمریکایی در بغداد رخ داد.

بر اساس گزارش‌های نیروهای نظامی عراق یک راکت به منطقه برجسیه در غرب بصره اصابت کرده است. پیش‌تر پلیس عراق اعلام کرد که دو کارگر عراقی در این حادثه مصدوم شده‌اند.

استاندارد اروپا در برابر برنامه موشکی ایران

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: بیانیه وزیرخارجه بریتانیا در محکومیت آزمایش موشکی ایران نشان داد که اروپا زمانی که سخن از ثبات در خاورمیانه به‌میان می‌آید، دارای استاندارد‌های دوگانه است چرا که در این بیانیه اشاره‌ای به زراد‌خانه هسته‌ای اسرائیل یا موشک‌های میان‌برد عربستان سعودی نشده است.

از این‌رو در زمانی که اروپایی‌ها تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا توافق هسته‌ای را نجات دهند، به‌کارگیری این استاندارد‌های دوگانه همراه با تزویر ممکن است بر نگرش ایران برای ماندن در توافق هسته‌ای تاثیر منفی بگذارد.

استاندارد دوگانه

برچسب‌ها

واکنش انگلیس به ادعای آزمایش موشکی ایران

Submitted by admin on

ایسنا: جرمی هانت درباره این ادعا که ایران به تازگی یک موشک بالستیک میان برد آزمایش کرده است، مدعی شد:

1. من به شدت نسبت به آزمایش موشک بالستیک میان برد توسط ایران نگران شده‌ام.

2. این اقدامی تحریک برانگیز و تهدیدآمیز بوده و در تضاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است.

ادامه فشارهای موشکی علیه ایران

Submitted by admin on

اتهام‌ها علیه ایران در خصوص توانمندی‌های موشکی ایران در حالی همچنان از سوی ایالات متحده ادامه دارد که واشنگتن خواستار اقدام شورای امنیت علیه تهران شده است؛ به طوریکه سارا سندرز؛ سخنگوی کاخ سفید روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر در بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل خواست ایران را به دلیل نقض مکرر قطعنامه‌های این شورا پاسخگو کند.

راهبرد جدید آمریکا در برابر ایران

Submitted by admin on

 به گزارش رویترز، در بندهایی از راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا بر مبنای شعار «آمریکا اول‌ از همه» ترامپ از بازسازی روابط دوستانه با کشورهای خاورمیانه به عنوان اهرمی موثر در ایجاد حرکت جمعی علیه ایران یاد کرده؛ از کره شمالی هم به عنوان هدف دوم حرکت تحت هدایت آمریکا برای برخورد با دشمنان یاد شده است.

Subscribe to موشک