پیش بینی قیمت فلز روی + نمودار

Submitted by admin on
  • سمانه عاملی | تحلیلگر بازار

روند کلی قیمت هر تن فلز روی، صعودی برآورد می‌شود. در چهار هفته گذشته قیمت این فلز تقریبا بدون تغییر و در محدوده ۲۸۰۰ دلار بود ولی در این مدت نوساناتی بین ۲۷۸۰ دلار تا ۲۸۵۰ دلار داشته است.

مهم‌ترین اتفاق هفته‌های اخیر شکستن روند صعودی میان‌مدت به سمت پایین بود که یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های آغاز اصلاح است. در صورتی که فلز روی سناریوی اصلاح قیمت‌ها را در پیش بگیرد، در مرحله اول این کاهش قیمت، می‌تواند تا محدوده ۲۶۲۵ دلار ادامه داشته باشد.

پیش بینی 4 ساله قیمت جهانی فلز روی

Submitted by admin on

کانال تحلیلی پارسیس: کارشناسان و تحلیلگران بازار جهانی تا پایان سال 2021 روند حرکتی فلز روی را برای این فلز نزولی (تا سطوح 2050 دلار) و بعد از آن تا سال 2023 روند حرکت را صعودی (تا سطوح 2315 دلار) پیش بینی کرده اند.

برخی پیش بینی ها در این گزارش از صعود قیمت روی تا سطوح 2756 دلار در سال 2023 حکایت دارد (مورد تایید اکثریت نبوده است).

برچسب‌ها

خوش‌بینی متال بولتن به چشم‌انداز قیمت فلزات پایه

Submitted by admin on

 دنیای بورس: در بازگشایی بازارهای جهانی بهای مس بیش از 0.4 درصد کاهش یافت و به سطح 6115 دلار به ازای هر تن رسید و روی بیش از 0.8 درصد رشد کرد. آلومینیوم به میزان 0.4 درصد و نیکل به میزان 0.6 درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. سرب نیز 0.6 درصد کاهش یافت. در آستانه سال نو قمری در چین حجم تقاضای فلزات پایه در بازار لندن به سطح 1788 تن افت کرد.

«روی» صدرنشین بازارها

Submitted by admin on

 پیش از در گزارش‌های «دنیای بورس» از وضعیت بازار جهانی به ریزش شدید موجودی انبارهای روی در بورس فلزات لندن اشاره شده بود. با وجود این‌که موجودی فلز روی ثبت‌شده در چند هفته قبل، مسیر نزولی را در پیش گرفته بود اما قیمت این فلز حاکی از تردید بازار نسبت به حمایت این عامل بنیادی بود. به طوریکه در پایان هفته گذشته شاهد هجوم معامله‌گران و رشدهای پیاپی فلز روی در بازار جهانی بودیم. بررسی مولفه‌های بازار و دامنه تاثیرگذاری، نمایانگر این است که این مساله اثر خود را در گروه صنایع فلزات اساسی بورس اوراق بهادار تهران گذاشته است.

Subscribe to فلز روی