شرکت ملی مس مجوز تأسیس صندوق سرمایهگذاری ارزی دریافت کرد
به گزارش دنیای بورس به نقل از سازمان بورس، این موافقتنامه در آیین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوقهای سرمایهگذاری در داراییهای ارزی با درآمد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان ۱۴۰۵، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیسجمهور، سیدعلی مدنیزاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجتاله صیدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد.