با چه سهمی به مجمع برویم؟
زینب عبدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با دنیای بورس بیان کرد: نگاهی به وضعیت تصمیمات مجامع شرکت ها و قوانین و مقررات حاکم بر شرایط فعلی، گویای آن است که ورود به شرکتهای زیرمجموعه صندوقهای بازنشستگی در مقطع فعلی میتواند مورد توجه سرمایهگذاران قرار گیرد، چرا که بسیاری از شرکتهای موصوف عمدتاً از داراییهای ارزشمند برخوردار بوده و در عین حال به دلیل نیاز ساختاری به نقدینگی، سیاست تقسیم سود حداکثری را نیز دنبال میکنند.
- Read more about با چه سهمی به مجمع برویم؟
- Log in to post comments