برنامه های در دست اجرای « بمیلا »

Submitted by admin on

دیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد خبر داد
راه‌اندازی کارخانه تولید اسید بوریک در کشور برای اولین بار
به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: برای نخستین‌بار با مشارکت آهن و فولاد میلاد و شرکت معدنی میلاد برنا ابرار، کارخانه تولید اسید بوریک در کشور راه‌اندازی می‌شود.

اقدام مهم « بمیلا » در آینده

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: محمد‌حسین دیده‌ور، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در حاشیه برگزاری مجمع سالانه این شرکت تاکید کرد: انتقال سهام این شرکت به بازار بالاتر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و با توجه به فعالیت شرکت و زیرمجموعه‌های آن درصدد هستیم تا نسبت به تبدیل شرکت به هلدینگ اقدام کنیم تا این امر به سرعت محقق شود.

جدیدترین تجدید ارزیابی ها کدامند + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، 5 شرکت تازه ترین وضع افزایش سرمایه را اعلام کرد.

بمیلا ثبت کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-133 مورخ 1398/12/24 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1399/02/22 افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 320,000 میلیون ریال به‌مبلغ 402,285 میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ 82285 میلیون ریال ، ) در تاریخ 1399/03/20 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تعلیق سه نماد فرابورسی تا 24 خرداد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از فرابورس، به استناد بند 7 ماده 13مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی بانک آینده (وآیند)  و توسعه بازرگانی و فولاد میلاد (بمیلا)  و مجتمع صنعتی آرتاویل تایر (پارتا) حداکثر تا 24 خرداد تعلیق می شود.

زمان و شرایط عرضه بلوکی « بمیلا » + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، مهدی کریمی جرینانی در نظر دارد تعداد 14 میلیون سهم معادل 4.37 درصد از سهام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد متعلق به خود را به طور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند. تاریخ عرضه چهارشنبه 30 بهمن ماه تعیین شده است.

12 مورد افزایش سرمایه| کدام نمادها در لیست اند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» مقوله افزایش سرمایه این روزها مورد رصد فعالان بازار سهام است. آنچه که اهمیت این افزایش سرمایه ها را هم جذاب می کند، البته بیشرتر از ناحیه تجدید ارزیابی دارایی هاست، اما این تنها بخشی از ماجراست، برخی از دیگر شرکت های سهامی افزایش سرمایه از دیگر منابع را در دستور کار دارند. گزارش خبری زیر به صورت کلی و جمعی اخبار مربوط به افزایش سرمایه را برای اطلاع سهامداران کرده است:

برچسب‌ها

اولین چراغ عملکرد پاییز روشن شد| ادامه نزول محسوس سودآوری « بمیلا » 

Submitted by admin on

دبه گزارش «دنیای بورس»، در هفته‌های آتی بازار توجه ویژه‌ای به صورت‌های مالی 9 ماهه خواهد داشت. انتشار این گزارش‌ها در روزهای پایانی دی به اوج خود می‌رسد و قیمت سهام را پس از یک رالی پرشتاب می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد.

 توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد اولین شرکتی است که عملکرد پاییز خود را در سامانه «کدال» منتشر کرده است. سهام این شرکت رشدهای متوالی را تجربه کرده که چندان با سودآوری مطابقت ندارد.

عرضه بلوکی « بمیلا »، « ولراز » و « وسرمد »/ شرایط قیمتی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» عرضه عمده سه شرکت در دستورکار قرار دارد که در فرابورس انجام میشود. بنا بر اطلاعیه منتشر شده بیمه سرمد، لیزینگ رازی و توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد قرار است عرضه ها خود را انجام دهند. شرایط و جزییات این عرضه ها در زیر آمده است.

Subscribe to خرده‌فروشی،به‌ استثنای وسایل نقلیه موتوری