تحلیل تکنیکال امروز | پیش بینی قیمت « فاراک »

Submitted by admin on
  • شکور علیشاهی | تحلیلگر بازار سرمایه

شاخص صنعت محصولات فلزی از حدود ۲۰ روز قبل حدود ۱۸ درصد کاهش داشت و از محدوده ۳۵۰ هزار واحد به محدوده ۲۸۴ هزار واحد رسید. در هفته گذشته روند نزولی کوتاه‌مدت و میان‌مدت ادامه داشت و در مهم‌ترین اتفاق شاخص با برخورد به محدوده مهم حمایتی ۲۷۵ هزار و ۵۰۰، نشانه‌هایی از اصلاح در روند نزولی را نشان داد.

10 افزایش سرمایه جدید آمدند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، تازه ترین افزایش سرمایه های بورسی اعلام شد:

زگلدشت  مجوز افزایش سرمایه 25%  از محل مطالبات و اورده و انباشته صادر شد. همچنین مجمع عمومی فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 700,000,000,000  ریال به مبلغ 1,200,000,000,000  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی   موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدّت 2 سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.

برچسب‌ها

زمان و مکان مجمع « فاراک »

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، فاراک | جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:30 روز شنبه مورخ 1399/11/11 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي واقع در تهران ، خيابان شيخ بهائي جنوبي ، شهرک والفجر ، انتهاي خيابان ايران شناسي ، ميدان شهداي دانشجو ، خيابان نهم ، پلاک 6 برگزار میگردد.

5 افزایش سرمایه جدیدی که آمدند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد به نقل از کدال نوشت: برنامه افزایش سرمایه به وسپه، غویتا و وپتایر رسید و افزایش سرمایه شرکت قند هکمتان در مرحله کارشناسی است.

وسپه

شرکت سرمایه‌گذاری سپه با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰برنامه افزایش سرمایه ۷۹ درصدی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته تصویب کرد. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت ۶۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

قراداد جالب « فاراک » + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، ماشین سازی اراک اعلام کرد: شرکت خدمات چاههای نفت پتروپارس ( POSCO ) ، این شرکت برنده مناقصه تأمین ، ساخت و نصب 22 دستگاه تجهیزات سرچاهی و ایکسمستری گردیده . مدت اجرای پروژه بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده 20 ماه می باشد . مبلغ قرارداد 1،534،240 یورو ( معادل 455،022 میلیون ریال ) بوده که با نرخ هر یورو 296،578 ریال ( نرخ فروش یورو در تاریخ 1399/10/24 در سامانه سنا ) به ریال تبدیل شده است.

نتایج مجمع سه شرکت بورسی به کجا رسید

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، مجمع‌عمومی عادی سالیانه ایران‌ارقام در حالی برگزار شد که صورت‌های مالی منتهی به پایان شهریور‌ماه سال‌جاری به تصویب مجمع رسید اما با توجه به زیان انباشته این شرکت در پایان سودی میان صاحبان سهام تقسیم نشد.

گفته می‌شود در سال مالی مذکور زمان بازپرداخت بدهی‌های معوق شرکت تمدید شد و ریسک‌های ایران‌ارقام در حوزه بیمه کاهش یافت.

مجامع بورسی | زمان و مکان مجمع 6 شرکت

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، تازه ترین مجامع شرکت های بورسی اعلام شد:

 فاراک  جلسه مجمع عمومی این شرکت  در ساعت 10:30 روز شنبه مورخ 1399/10/27 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر ( عج ) ، بالاتر از ميدان ونک ، خيابان شهيد خدامي ، شماره 51 ، هتل هما ، سالن زمرد برگزار میگردد

« فاراک » به مناقصه رفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، ماشین سازی اراک خبر داده در مناقصه پروژه عملیات تکمیلی احداث پل بزرگ نهراب واقع در محور زابل - زاهدان با شماره 99/9 که در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شده برنده و موضوع طی ابلاغیه شماره 19/138481/الف از سوی کارفرما به این شرکت اعلام گردید .

خبر آخر: « خدیزل » و « چدن » تجدید ارزیابی میدهند | افزایش سرمایه « فافزا » نشد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» و به نقل از کدال، بهمن دیزل اعلام کرد: درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها برای طبقه زمین و ساختمان،نتایج گزارشهای ارزیابی دریافتی از هیئت کارشناسان رسمی دادگستری را ارایه داد.فافزا هم از عدم اجرای افزایش سرمایه 90به 150 میلیارد ریال خبر داد.

 فافزا خبر از عدم اجرای افزایش سرمایه و تامین منابع طرح توسعه از محل مدیریت نقدینگی داده است!

« فاذر » سه قرارداد مهم امضا کرد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، صنایع آذرآب در گزارشی از انعقاد سه قرار داد خبر داد.

موضوع قرارداد: انعقاد قراردادهای 1- ساخت راکتورهای پتروشیمی دهدشت 2- ساخت مخزن ومبدل پتروشیمی دهدشت 3- تامین مواد‌، طراحی، ساخت و حمل طرح توسعه آزادگان جنوبی
طرف قرارداد: شرکت پتروپارس ایران سایر پروژه های متفرقه. مبلغ قرارداد: 663,956 میلیون ریال

Subscribe to فلزات اساسی