معاملات 15 نماد امروز مشکوک بود + جدول

14:29 - 1400/01/21
معاملات 15 نماد مشکوک اعلام شد.
معاملات 15 نماد امروز مشکوک بود + جدول

به گزارش «دنیای بورس»، بورس پرس به نقل از  ره آورد نوشت: در جریان معاملات سومین روز کاری هفته، بازار سهام با کم حجم تر شدن صف های فروش و میزان تقاضا نسبت به روزهای گذشته آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد 2188 واحدی روبرو و با ورود به کانال یک میلیون و 815 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 16.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 6.2 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت و بانک صادرات با داد و ستد بیش از 2.5، 2.4، 1.5 و 1 میلیارد سهم به همراه بانک پارسیان با تقاضای 977 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت لاستیک یزد حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس با رشد اندک قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 8.8 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بانک آینده، سرمایه گذاری پویا، پلیمر آریاساسول، بانک شهر، عمران و توسعه شاهد، سایپا، بیمه سامان، گوشت مرغ ماهان، فارسیت اهواز، آذریت، عطرین نخ قم، ایران خودرو، محور خودرو و ویتانا مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، ایران خودرو، سایپا، پلیمر آریا ساسول به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.