مجوز افزایش سرمایه « بورس » صادر شد

11 عرضه اولیه در یک قدمی بورس تهران

14:25 - 1400/01/21
مجید نوروزی، معاون پذیرش بورس تهران آخرین برنامه های عرضه های اولیه بورس را تشریح کرد. در این میان 11 عرضه اولیه مورد انتظار یک پتروشیمی نیز میان آنان خودنمایی می‌کند.
11 عرضه اولیه در یک قدمی بورس تهران

به گزارش «دنیای بورس»، همفکران نوشت: در حالی که قرار است روز چهارشنبه 22 مرداد ماه سهام شرکت بهساز کاشانه تهران از مسیر بورس ، عرضه اولیه شود وهفته گذشته نیز تامین سرمایه امین وارد بورس شد، معاون پذیرش شرکت بورس از آمادگی 11 شرکت دیگر برای ورود به بورس خبر می دهد.

نوروزی در خصوص شرکت های آماده عرضه در بورس گفت: شرکت‌های جدید در حوزه‌های لیزینگ، غذایی، تامین سرمایه، پتروشیمی، ساختمان، طیور، سرمایه‌گذاری، معدنی و فولاد فعال هستند. بعد از شرکت‌های بهساز کاشانه تهران که چهارشنبه وارد بازار می شود، صنعت غذایی کوروش، تامین سرمایه تمدن و پتروشیمی بوعلی سینا به ترتیب به عرضه نزدیک‌تر هستند.

این مقام مسول به راه اندازی اولیه سامانه الکترونیک پذیرش در بورس تهران اشاره کرد و گفت: در حوزه پذیرش برای تسریع این فرآیند زیرساخت های لازم در خصوص اصلاح دستورالعمل پذیرش از اول تیرماه انجام شده است. این در حالی است که امروز مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت بورس تهران از محل انباشته و اندوخته ها صادر شد.