تولید « خودرو » در دوران کرونایی چگونه انجام میشود

رئیس خطوط مونتاژ ایران خودرو از آغاز تولید این شرکت بورسی پس از تعطیلات بهاره و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد .

به گزارش «دنیای بورس»، علیرضا بخت آزما با اشاره به انجام مقدمات از سرگیری فعالیت ایران خودرو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صدا و سیما گفت: تولید این مجموعه پس از تعطیلات بهاره و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد .

وی ادامه داد: در ورودی‌های شرکت با نصب تجهیزات جدید، پاشش مواد ضدعفونی کننده و تب سنجی کارکنان انجام می‌شود و همه کارکنان خطوط تولید موظف به استفاده از دستکش، ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده هستند. همچنین فاصله گذاری‌ مناسب در سالن غذاخوری صورت گرفته و به خانواده‌های کارکنان نیز بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده مجزا اهدا شده است .

بخت آزما افزود: در کنار فعالیت برای تحقق جهش تولید، سلامتی کارکنان "خودرو" در اولویت است که با متوازن کردن نیروی انسانی و فاصله گذاری هوشمند ترتیبی اتخاذ شده تا هم تولید انجام و هم سلامتی کارکنان تأمین شود. بنابراین با ابزار‌های مورد استفاده خطوط تولید ، کارکنان از اطمینان خاطر در خطوط تولید برخوردارند .

Submitted by admin on