پیش‌بینی بورس فردا 8 اردیبهشت ماه 1403 / معافیت معاملات سهام از مالیات بر عایدی سرمایه

Submitted by karkhane on

در جریان معاملات روز چهارشنبه در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات حوالی 9 هزار میلیارد تومانی ثبت شد و ارزش بازار نیز روی عدد 7 هزار و 960 هزار میلیارد تومانی قرار گرفت. شاخص کل هم با افت و خیزهایی نه چندان جدی در طول روز در محدوده 2 میلیون و 300 هزار واحدی قرار گرفت.

گروه خودرویی ارزش معاملاتی بیش از 413 میلیارد تومانی را به خود گرفت و همچنان در صدر برترین گروه ها از نظر ارزش معاملاتی است همچنین گروه فلزات اساسی ارزش معاملاتی بیش از 274 میلیارد تومانی را در روز چهارشنبه به خود گرفت تا جایگاه دوم را از آن خود کند.

پیش‌بینی بورس فردا 14 آذر 1402 / اهالی بازار چشم انتظار تثبیت شاخص کل بالاتر از 2.1 میلیون واحد

Submitted by karkhane on

ارزش معاملات در روز جاری به رقم 7 هزار و 600 میلیارد تومان رسید و سهم معاملات نقد بورسی نیز رقمی بیش از 5 هزار میلیارد تومان را به خود دید تا کمی ارزش معاملات در نیمه‌های آذر ماه سال جاری جانی تازه به خود بگیرد.

 پیش‌بینی بورس فردا 21 آبان 1402 / لغو محدودیت واریز وجه برای پنل‌های معاملاتی در بازار سرمایه

Submitted by karkhane on

 شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری با افت 1600 واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده‌های 2 میلیون و 50 هزار واحدی قرار گرفته باشد و به گفته اهالی تکنیکالیست بازار شاخص نتواند از مقاومت میانگین 55 روزه خود عبور کند.

 ارزش بازار با افت اندکی نسبت به روز چهارشنبه روی عدد 7 هزار و 133 همتی ایستاد و ارزش معاملات در بازار نیز حوالی 4 هزار و 255 میلیارد تومان ثبت شد.

پیش‌بینی بورس فردا 19 مهر 1402 / بازار سهام سبز شد اما بی‌ارزش

Submitted by karkhane on

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد 8 هزار و 400 واحدی کار را تمام کرد اما ارزش معاملات نقد در بازار بورس تهران در حوالی 1 هزار و 800 میلیارد تومان بود که در نوع خود بی سابقه بوده است.

پیش‌بینی بورس فردا 12 شهریور 1402 / خبر خوش وزیر بازار سهام را تکان نداد

Submitted by karkhane on

امروز در فضای مجازی توئیت احسان خاندوزی در رابطه با مصوبه نرخ خوراک در بین اهالی بازار دست به دست شد با این عنوان که نرخ خوراک به فرمول برگشت!

 پیش‌بینی بورس فردا 8 مرداد 1402 / نیمه‌های دوم منفی

Submitted by karkhane on

 در معاملات امروز بازار سهام، نماد حکشی با افشای اطلاعاتی که در سامانه کدال مطرح کرده بود بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص کل داشت. حکشتی یکی از علل افت سود عملیاتی خود را کاهش هزینه‌های حمل نقل جهانی اعلام کرده است. اخابر، شستا و شبندر دیگر نمادهای تأثیرگذار منفی در بازار منفی روز جاری به‌حساب می‌آمدند.

Subscribe to  پیش‌بینی بورس فردا