دارایکم 40 درصد زیر قیمت معامله می‌شود!/ حباب صندوق‌های اهرمی و طلا چقدر است؟

Submitted by karkhane on

فاصله قیمت بازاری هر واحد یک صندوق‌ سرمایه گذاری با NAV صندوق میزان حباب واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق را نشان می‌دهد.برخی از صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه حباب مثبت دارند و به زبانی دیگر در ارزشی بیشتر از ارزش دارایی‌ها تحت تملک صندوق معامله می‌شوند و برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز حباب منفی دارند که نشان از زیر قیمت بودن واحد‌ها به نسبت دارایی‌های تحت تملک صندوق است.

استقبال بورس‌ها از صندوق‌های اهرمی/ هشدار جدی وزیر صمت به ماینرها

Submitted by karkhane on

از سویی، در دقایق پایانی بازار هم صندوق‌های اهرمی با استقبال خوب خریداران مواجه شدند که به عنوان سیگنال مثبت برای بازار امروز در نظر گرفته می‌شود.

وزیر صمت نیز رسماً مخالفت خود را با واردات خودرو برقی چینی اعلام کرد. علی آبادی عنوان کرده است که خودروسازان به جای واردات خودروی برقی چینی باید خودرو برقی ایرانی تولید کنند. علی‌آبادی یک هشدار جدی هم به ماینرهای رمزارز داده و اعلام کرد که تا ۱۵ دی امسال وقت دارند برای دستگاه‌های استخراج رمزارز خود کد رهگیری دریافت کنند.

شتاب خرید در «شتاب»

Submitted by karkhane on

سومین اهرمی بازار متولد شد

امروز، سومین صندوق اهرمی قابل معامله بازار سهام با موفقیت پذیره نویسی شد و مشارکت بالای فعالان حقیقی بازار در دقایق اولیه گشایش این صندوق شگفتی آفرید. در این روز شتاب آگاه، نظر و سرمایه  بیش از 6 هزار مشتری را به خود جلب کرد و با ثبت میانگین خرید ۶۵ میلیون تومان توانست به سرعت سقف صندوق را پر کند. بنا بر آمار ارائه شده مجموع خرید 80 درصد حقیقی های بزرگ در این روز معادل ۳۹۴ میلیارد تومان بوده که با توجه به سقف 500میلیارد تومانی صندوق رقم قابل توجهی است.

Subscribe to صندوق اهرمی